wtorek, 2 stycznia 2018

Podsumowanie grudnia


Ten miesiąc minął mi z zawrotną szybkością nawet nie zdążyłam się nacieszyć świętami a już się skończyły :( Trochę mi smutno z tego powodu, bo z roku na rok mam wrażenie, że coraz szybciej mi mija ten czas. Ehh.... A tak ogólnie nauka koniec semestru wystawianie ocen przed świętami. Odliczanie do świąt z kalendarzem adwentowym. A na święta dostałam od was cudowny prezent w postaci 500 obserwatorów na instagramie za co jeszcze raz bardzo wam dziękuję :) Czytelniczo było dobrze 4 fajne w świątecznym klimacie książki. Obejrzane trzy filmy i trochę nowych piosenek zapraszam na podsumowanie grudnia :)



 W tym miesiącu przeczytałam 4 książki i jestem zadowolona. Bardzo fajne lekkie pozycje w świątecznym klimacie. A Wieczór taki jak ten zawładnął moim serduszkiem przepiękna mądra życiowo książka. Jeśli chcecie znać moje opinie o tych książkach zapraszam na mój Instagram lub na moje konto na lubimyczytać.pl
_________________________________________________________________________________

1. Serce z piernika Magdalena Kordel  - 400 stron - 7/10.

2. Cztery płatki śniegu - Joanna Szafrańska - 336 stron - 7/10.

3. Pudełko z marzeniami  - Magdalena Wilczyńska i Alek   - 330 stron - 7/10.

4. Wieczór taki jak ten - Gabriela Gargaś - 371 stron - 10/10.
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1437 stron co daje mniej więcej 46 stron dziennie.


W tym miesiącu obejrzałam dwa filmy ponownie czyli Listy do M i Przyjaciel Świętego Mikołaja czyli standardowo jak co roku :) A nowym filmem, który oglądałam razem z przyjaciółką w sylwestra był Duchy moich byłych bardzo śmieszna komedia inspirowana Opowieścią Wigilijną. Taki na luzie do pośmiania się. 





Muzycznie było bardzo różnorodnie a więc łapcie link do całej playlisty:
LINK DO PLAYLISTY Z GRUDNIA
Głównie standardowe świąteczne hity, ale kilka nowych perełek też się znalazło :)


A jak wam minął ten miesiąc?
Co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

8 komentarzy:

  1. "Wieczór taki jak ten" bardzo mnie ciekawi, ponieważ jesteś już kolejną osobą, która mega pozytywnie go ocenia ;) Listy do M. standardowo oglądałam przed Świętami, a Accantus jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Accantus zawsze super.
    Książek które tu wymieniłaś nie czytałam i raczej nie zamierzam.
    A w tym roku opuściłam sobie Listy do M - trochę mi się znudziły.
    Pozdrawiam :(
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ostatnie dwa tygodnie grudnia prawie nic nie czytałam... Zdecydowanie potrzebowałam odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ja miałam tak w październiku czasami musimy sobie zrobić od czegoś przerwę by dal czerpać z tego radość ;)

      Usuń
  4. 'Pudełko' też czytałam i zgodzę się z twoją oceną 7/10. A 'Listy do M' obowiązkowo :D Grudzień ma to do siebie, że strasznie szybko mija, mi też uciekł gdzieś między palcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety a co roku mam wrażenie szybciej mija ;) Pozdrawiam :*

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥