czwartek, 1 lutego 2018

Podsumowanie stycznia


Uwaga to podsumowanie będzie bardzo długie, więc przygotujcie się na to psychicznie :D Styczeń pierwszy miesiąc roku był dla mnie bardzo udany. Miałam ferie zimowe i jestem zadowolona z tego jak mi minęły. Codziennie uczyłam się hiszpańskiego, dużo czytałam i bardzo miło spędziłam ten czas. Strasznie szybko mi minął i szkoda, że już dobiegł końca. W sumie przeczytałam pięć cudownych książek obejrzałam pięć filmów i jestem bardzo zadowolona :) 



 W tym miesiącu przeczytałam 5 książek i jestem bardzo zadowolona z tego wyniku. Były to bardzo dobre tytuły i na prawdę nie żałuję czas z nimi spędzonego. Jeśli chcecie znać moje opinie o tych książkach zapraszam na mój Instagram lub na moje konto na lubimyczytać.pl
_________________________________________________________________________________

1. Zakochaj się Julio! - Natalia Sońska - 312 stron - 8/10.

2. Zmarznięte Serca - Karolina Wilczyńska - 308 stron - 8/10.

3. It ends with us  - Colleen Hoover  - 351 stron - 10/10.

4. November 9 - Colleen Hoover - 328 stron - 8/10.

5. Ugly love - Colleen Hoover - 338 stron - 8/10
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1637 stron co daje mniej więcej 52 stron dziennie.


W tym miesiącu obejrzałam pięć filmów:

1. La la land - Szczerze wszyscy tak ten film wychwalali a ja mnie totalnie nie porwał. 
Jedyna rzecz, która mi się podobała to muzyka.  Film oceniam 6/10.

2. Ostatnia piosenka - Uwielbiam ten film często do niego wracam i zawsze się na nim wzruszam jeśli nigdy go nie oglądaliście to gorąco polecam. Piękny film <3 Film oceniam 9/10.

3. Dzwonnik z Notre Dame - jakoś się tak złożyło, że nigdy tej bajki nie oglądałam. A więc nadrobiłam to i bardzo mi się podobała ta animacja Disneya. Film oceniam 8/10.

4. Prawdziwa Jazda 2 - Typowy amerykański film akcji. Bardzo śmieszny z super efektami polecam gorąco ;) Film oceniam 8/10.

5. Juno - Film poruszający kwestie nastolatki, która w wieku 15 lat zachodzi w ciąże i zastanawia się co z tym zrobić. Nic specjalnego zakończenie mnie rozczarowało. Film oceniam 6/10.
 



Muzycznie było bardzo różnorodnie a więc łapcie link do całej playlisty:
LINK DO PLAYLISTY ZE STYCZNIA
A najczęściej słuchałam tych piosenek :)
No i w styczniu zaczął się cudowny The voice kids a to moi faworyci <3
A jak wam minął ten miesiąc?
Co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

5 komentarzy:

  1. Mnie też La La Land nie porwał- był jak dla mnie strasznie nudny i nawet nie wszystkie piosenki mi się podobały. Plus za wydźwięk- za marzeniami warto podążać i je spełniać ;) A "Ostatnią piosenkę" bardzo lubię, ale zawsze się na niej rozklejam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się La la land podobał - a to dlatego, że ja nie patrzę na opinie innych, nawet ich nie czytam zanim nie wyrobie sobie własnego zdania. Może też dlatego tak rzadko się zawodzę na filmach i książkach. Choć z perspektywy czasu oceniam jednak go nieco gorzej niż Whiplash.
    Z książek, które wymieniłaś nie czytałam nic, ale mam kiedyś w planach jakąś książkę Hoover przeczytać, bo przyznam że jeszcze żadnej nie czytałam.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje podsumowanie stycznia znajdziesz w najnowszym wpisie na blogu. U mnie też wszyscy się zachwycają filmem La la Land, a mnie nawet do niego nie ciągnie. Za to Ostatnią piosenkę bardzo lubię zarówno film jak i muzykę z niego. Oglądam również The Voice Kids i muszę przyznać, że poziom jest kapitalny , wyższy niż w zwykłym The Voice. Mam bardzo podobnych faworytów . Dodałabym jeszcze Gabrysię Kurzac z drużyny Edyty i Marcelinę Szlachcic z drużyny Dawida. PS.Naprawdę piszemy razem nie osobno. Zapraszam do siebie na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak poziom jest znacznie lepszy niż zwykły Voice i jestem zachwycona tymi dzieciakami :)
      Dziękuję nigdy nie pamiętam jak to się pisze a ty jak zwykle czujna :D
      Jak znajdę chwilkę wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Podobał mi się film ,,Ostatnia piosenka", a wczoraj patrzałam ciekawy film dla młodzieży ,,Harriet szpieguje- wojna blogów", polecam naprawdę interesujący film :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥