wtorek, 17 listopada 2015

Autumnlicious Book Tag


Oj dawno nie było u mnie żadnego tagu książkowego, więc pora to nadrobić. Dziś przychodzę do was z Autumnlicious Book Tag. Już nie długo jesień ustąpi zimie, więc myślę, że to dobra pora by ten tag zrobić :) Widziałam ten tag na TYM blogu i bardzo mi się spodobał ;)


1. Książka z jesiennym klimatem w tle.
Jedyną książką troszkę w klimacie jesieni jest pierwsza część Harrego Pottera. 
Wiecie nowy rok szkolny w Hogwarcie i te sprawy ;)

2. Za oknem pada deszcz, a ty czujesz się smutno. 
Która książka będzie najlepsza na poprawę humoru?
Taką książką, która poprawi mi humor jest Wymarzony Dom. Śmiałam się przy niej do rozpuku wciąż nie mogę zapomnieć o panu Mieciu, kto czytał ten wie o kogo mi chodzi.

3. Kupujesz nową kurtkę i inne potrzebne rzeczy na jesień, a jakie nowe trzy książki znajdą się na twojej półce? 
Trzema książkami które bardzo bym chciała w tej chwili mieć są:
Podaruj mi miłość, Amelia - Katarzyny Michalak i Oddam Ci słońce.

4. Rano idąc do szkoły/pracy myślisz sobie jak fajnie byłoby zostać w łóżku.
 Która książka sprawi, że oderwiesz się od szarej rzeczywistości?
Szczerze to nie wiem jaka to by mogła być książka. 

5. Dzień staje się krótszy, a noc dłuższa. 
Która książka będzie najlepsza na długie jesienne wieczory?
Hmm.... Na długie jesienne wieczory na pewno cudowna będzie Maybe Someday. 
Taka ciepła książka i przyjemna w muzycznym klimacie idealna na jesienne wieczory.

6. Zostajesz u kolegi/koleżanki na noc i będziecie oglądać filmy. 
Adaptacja książkowa, której książki będzie najlepsza na taki seans?
Myślę, że na taki wieczór/noc u koleżanki będzie jakaś fajna, śmieszna ekranizacja.
Pasuje mi tu Love Rosie. 
Co prawda jako ekranizacja książki mi się nie podoba, ale jako film z koleżanką może być ;)

7. Liście spadają z drzew i robi się chłodno, która książka przechowa dla Ciebie letnie promyki słońca i ogrzeje Cię w te ponure dni?
Teraz poczytuję Wyspę X - Marysi Krasowskiej. Książka bardzo miła w letnich klimatach ;)

8. Po lecie pozostają tylko dobre wspomnienia i z utęsknieniem czekasz na następne lato. 
Która książka będzie twoją kartką z wakacji?
Cała seria Alibi na szczęście - Anny Ficner-Ogonowskiej jest taką pocztówką z wakacji.
Całą tą serię przeczytałam w te wakacje więc dlatego będzie ona mi się kojarzyła z tymi wakacjami. 

9. W lesie pojawiają się grzyby i wybierasz się na grzybobranie. 
Która książka zabierze Cię na poszukiwanie przygód?
Jak już wspomniałam czytam obecnie cudowną książkę w klimacie lata i przygód oraz fantastyki.
Tak Wyspa X - Marysi Krasowskiej pasuje tu idealnie ;)

10. Czy jesień to twoja ulubiona pora roku, czyli kogo tagujesz do zrobienia tego tagu? 

Taguję:
 Lexiss MacKade z bloga Łowczyni Książek 
Michalinę z bloga Książkowy Świat

Mam nadzieję dziewczyny, że odpowiecie na moją nominację. 
Was już żegnam i pozdrawiam was serdecznie i ściskam mocno ;)

8 komentarzy:

  1. Super jest ten tag! Bardzo się cieszę, że mnie do niego nominowałaś.Postaram się go jak najszybciej u siebie zrobić. Jeszcze raz dziękuję Ci za nominacje♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo się cieszę, że szybko u Ciebie się pojawi :)

      Usuń
  2. Gdy przeczytałam o książce, którą czytałabyś w wolny dzień w łóżku od razu pomyślałam by zostać jutro w domu i cały dzień spędzić z jakąś cudowną książką .. Hymmm rozmarzyłam się ;)
    Bardzo fajny tag. Jesień to moja pora roku, ale niestety nie jeśli chodzi o książki bo nie mam za dużo czasu, ale się staram.
    Zapraszam do mnie
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fajnie by było spędzić taki dzień no ale jutro już piątek więc już nie długo będzie można to wykonać :D

      Usuń
  3. Och widzę, że nie tylko ja mam ochotę na świąteczne klimaty i książkę "Podaruj mi miłość" :D Oddam ci słońce już też chodzi za mną od dawna, ale już niebawem przeczytam, bo WRESZCIE JĄ MAM - jedno życzenie mniej w liście do Mikołaja ^^
    Maybe someday ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak choć listopad ja już bardzo chcę święta i już czuję te klimaty :D No tak lista co do książek dla Mikołaja u mnie długa :D Maybe Someday <3

      Usuń
  4. Jaki fajny tag.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥