środa, 4 lipca 2018

Podsumowanie czerwca

No i mamy lipiec i wakacje ;) Ja w tym roku nie próżnuje i zaczynam przygotowania do matury już teraz w soboty chodzę na korki z angielskiego i matematyki a w tygodniu staram się robić jakieś zadanka w domu sama. Co do czerwca był to niesamowity miesiąc pełen walki o oceny ze skutkiem czerwonego paska na świadectwie z czego jestem dumna :) Pisanie drugiej kwalifikacji zawodowej jeszcze po zakończeniu roku szkolnego więc w zasadzie prawdziwe wakacje rozpoczęłam 26 czerwca po napisaniu praktycznej części egzaminu zawodowego. Mimo, że to był czas zabiegany w szkole i stresujący to udało mi się przeczytać trzy książki, obejrzeć masę filmów i nadrobić serial, który od dłuższego czasu chciałam obejrzeć.


W tym miesiącu przeczytałam 3 książki i jestem bardzo zadowolona z tego wyniku. Były to bardzo dobre tytuły i na prawdę nie żałuję czas z nimi spędzonego. Jeśli chcecie znać moje opinie o tych książkach zapraszam na mój Instagram lub na moje konto na lubimyczytać.pl
_________________________________________________________________________________

1. Dotyk słońca Karolina Wilczyńska - 301 stron - 8/10.

2. Przytulajka - Zbiór opowiadań 13 autorów - 463 strony - 8/10.

3. Cudowny chłopak - R. J Palacio  - 408 stron - 10/10.
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1172 strony co daje mniej więcej 39 stron dziennie.


W tym miesiącu obejrzałam sześć filmów:

1. The Kissing Booth - Oglądając go nie wiedziałam, że teraz wychodzi książka. Kilka dni później natchnęłam się na zdjęcie książki :D Nie mniej jednak jako film jest taki luźny. Typowo amerykański = przyjaciele ona zakochuje się w jego bracie.  Film oceniam 7/10.



2. Podatek od miłości - Ten film zachęcał mnie swoimi zwiastunami jednak po obejrzeniu czuję się troszeczkę rozczarowana, bo po tych zwiastunach czegoś innego oczekiwałam. Film oceniam 6/10.


3. Każdego dnia - A no tak ten też mnie zachęcił zwiastunami. Ale zakończenie mnie trochę rozczarowało. Ogólnie fajny pomysł coś innego jest też książka jeśli chcecie po nią sięgnąć przed seansem ja jakoś nie miałam takiej potrzeby. Nie mniej jednak bardzo przyjemnie się go oglądało. Film oceniam 8/10.


4. #Realiyhigh - Typowy amerykański film dla nastolatków. Dobra dziewczyna przeciętna nudziara kontra zła dziewczyna najpiękniejsza w szkole cherliderka. Całkiem pouczający film o tym, że by nie zmieniać się dla innych ludzi tylko być sobą. Polecam ;)  Film oceniam 8/10.


5. Miłosny algorytm - Typowa komedia romantyczna. Główna bohaterka wymyśla aplikację która matematycznym algorytmem dobiera drugą połówkę. Razem z jej szefem zostają zaproszeni do telewizji, żeby przedstawić światu tą apkę i dostają wyzwanie znaleźć drugą połówkę przez ten algorytm.  Film oceniam 8/10.



Znalezione obrazy dla zapytania riverdale
Riverdale - Obejrzałam oba sezony. Pierwszy sezon był cudowny, wciągający, trzymający w napięciu ogólnie bardzo dobry. Pochłonęłam go w trzy dni bodajże. W drugim zaczęło się coś psuć. Mnóstwo wątków. Nagła zmiana charakterów wszystkich głównych bohaterów .  Był zdecydowanie gorszy niż pierwszy. Z nim miałam już problem i kilka dni miałam przerwy w połowie sezonu i zastanawiałam się czy na pewno chcę oglądać dalej. Ale w końcu dokończyłam ostatnie odcinki też trzymały już w napięciu i było trochę lepiej. Będę oglądać następny sezon mimo, że ten miał parę wad i czasami nie mogłam uwierzyć co Betty, Jughead czy Archie robią! Mimo wszytko jestem ciekawa co się dalej wydarzy.




Muzycznie było bardzo różnorodnie a więc łapcie link do całej playlisty:
LINK DO PLAYLISTY Z CZERWCA
W tym miesiącu królowały hiszpańskie klimaty :D Tęsknota za Malagą i te sprawy :D
A najczęściej słuchałam tych piosenek :)

A jak wam minął ten miesiąc?
Co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu? 

2 komentarze:

  1. Ja cały czerwiec miałam dość luźny i w końcu nie musiałam siedzieć w podręcznikach :D Jednak mimo wolnego jakoś nie miałam ochoty czytać. Chyba już tak jest, że jak ma się dużo wolnego czasu to nie robi się tego co chciało kiedy go nie było.
    A moja nauka do matury w wakacje nie wyszła. Stwierdziłam, że to bezsensu i się obijałam całe wakacje XD
    Gratuluję świadectwa z paskiem.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój czerwiec niestety nie był owocny czytelniczo, ale na szczęście staram się to nadrobić w tym miesiącu. :)
    Riverdale już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, więc nie wiem czy w końcu się nie zabiorę za obejrzenie tego serialu. Na razie jeszcze otrząsam się po obejrzeniu SKAM i cierpię niesamowicie, że nie ma kolejnych sezonów, bo mogłabym go oglądać tak długo jakby to była "Moda na sukces" ;D
    Gratuluję sukcesów w nauce!
    https://introvert-with-passions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥