czwartek, 10 lipca 2014

Konkurs fotograficzny :)

Hej :)

Dzisiaj mam dla was niespodziankę bo razem z Martą organizujemy konkurs fotograficzny o temacie "Smaki Lata". Mam nadzieję że weźmiecie udział a teraz warunki konkursu :)

TEMAT KONKURSU: "Smaki lata"
1. Obserwować mój blog i blog Marty
2. Podać email przez który zdjęcia zostały wysłane
3.  Wstawić baner na swojego bloga (nie obowiązkowe ale zwiększa swoje szanse na wygraną)
4. Wysłać max. 2 zdjęcia związane z tematem konkursu na email  konkurs.fotograficzny.smaki.lata@wp.pl
a w temacie wpisać KONKURS FOTOGRAFICZNY SMAKI LATA

W komentarzu napisz:
1. Nazwę pod jaką obserwujesz blogi
                         2. Podaj Email                                
3. Podaj link do bloga jeśli wstawiłaś baner :)

Nagrody:
1 miejsce: Post promujący na moim i na Marty oraz dodanie na stałe do listy czytelniczej
2 miejsce: Pod 5 postami wstawienie linku do bloga

Konkurs trwa do 10 sierpnia. W ciągu tygodnia po zakończeniu zostaną ogłoszone wyniki :)
 Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym konkursie :) 

11 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim! (:

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako Agnieszka Leman
    2. aga.leman123@gmail.com
    3. aaaaga.blogspot.com

    Powodzenia pozostałym uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy konkurs. Również bardzo ciekawy blog :D Zaobserwowałam, ale nie biorę udziału w konkursie. Może w następnym.. ;p
    Jeżeli Tobie też spodoba się mój blog, to też zaobserwuj :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Nana ;)
    ninnim77@gmail.com
    http://szkicownikcookie.blogspot.com/

    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Agnes FreeStyle
    2.free.style.or.free.style@gmail.com
    3.free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Oliwia G
    2. oliwiag500@wp.pl
    3. http://oliwkowe-love.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Weronika Bednarz
    wiska-wiskaa@o2.pl
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na ostatni dzwonek ;)
    obserwuję jako Niuntis
    niuntis@gmail.com
    nie wstawiałam baneru.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥