wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie lutego


Zapraszam was bardzo serdecznie na podsumowanie lutego ;)

Zdjęcie z mojego instagrama zapraszam ;) LINK



W lutym trochę odpoczęłam przez ferie. Troszkę poczytałam, ale nie za dużo, ale jestem zadowolona ;)
W lutym przeczytałam 3 książki ;)

  • Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson - 364 stron - Recenzja już niebawem ;)
  • Zachcianek - Katarzyna Michalak - 365 stron - Recenzja już niebawem ;)

_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1045 stron co daje mniej więcej 36 stron dziennie.




W tym miesiącu zebrało mnie na wspominanie musicali Disneya z czasów dzieciństwa czyli: 
High school musical  i Camp Rock 2




Piosenka, która królowała u mnie w lutym ;)

Nuta z próby sekcyjnej cały luty latała mi po głowie :D

A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

14 komentarzy:

  1. Jak byłam młodsza, to lubiłam oglądać HSM :)
    Mi w zeszłym miesiącu udało się jakimś cudem przeczytać trzy książki i to takie, które mi się podobały!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodziła mi dziś po głowie jedna z piosenek z High School Musical :D Kiedyś bardzo lubiłam wszystkie części, oglądałam je po kilka razy :D
    Pozdrawiam, Maw-reads

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądałam po kilka razy i lubię cały czas do nich wracać ;)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku! Ja w lutym przeczytałam 4 książki. :)
    Oglądałam HSM jak byłam dzieckiem! <3
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te filmy były moimi ulubionymi w dzieciństwie chociaż teraz też chętnie bym je obejrzała. Pozdrawiam i zapraszam do mnie zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oglądaj :D Czasem warto wracać do czasów dzieciństwa ;)

      Usuń
  5. "Niebo jest wszędzie" bardzo mnie ciekawi. Ktoś kiedyś mi polecił i tak od kilku miesięcy zabieram się do przeczytania tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też się długo za nią zbierałam ale muszę Ci powiedzieć, że warto przeczytać książka trochę specyficzna ale też piękna ;)

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale bardzo ciekawi mnie "Niebo jest wszędzie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku - najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona! Och, aż wzruszyłam się, bo sama swego czasu, będąc dużo młodsza, oglądałam "High School Musical". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku :)
    Bardzo mnie ciekawi Niebo jest wszędzie. Zrecenzujesz ją może?
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba miałam podobny wynik w lutym ;) Ogólnie ostatnio mam mniej czasu na czytanie :P

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥