piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumowanie marca


Witam was bardzo serdecznie po miesięcznej przerwie tutaj na blogu! 
Potrzebowałam całkowicie odpocząć od blogosfery. 
W moim życiu dużo się ostatnio dzieję i po prostu nie miałam ani chęci ani czasu by tu zaglądać, ale nie martwcie się kochani mam zamiar wrócić tutaj do was moich czytelników już od dzisiaj ;)



W tym miesiącu dużo się działo, ale znalazłam też trochę czasu by coś poczytać, więc nie było najgorzej ;)
W marcu przeczytałam dwie książki:

  • Zaginięcie - Remigiusz Mróz - 512 stron -  Recenzja już niebawem ;)
  • Zmyślona - Katarzyna Michalak - 297 stron - Recenzja już niebawem :)

_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 809 stron co daje mniej więcej 26 stron dziennie.




 W tym miesiącu co prawda nie oglądałam żadnego filmu, ale wkręciłam się w trzy seriale, które chciałabym wam podzielić:

Druga Szansa:

Singielka:

"Powiedz TAK":

Moja Nadzieja serial taki sobie ale ma świetną muzykę ;)



Muzyka którą słuchałam w tym miesiącu:


  A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

8 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu przeczytałam 3 książki, ale nie obejrzałam zbyt dużo filmów/seriali. :/
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenki z "Mojej nadziei" ;) Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zrobiłam w tym miesiącu krótką przerwe od blogowania.Niestety z powodu siły wyższej (choroby) niż ze swojej decyzji.Przeczytałam 6 książek, w tym 2 lektury. Leżąc chora oglądałam na okrągło bajki Disneya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny wynik gratuluję ;) Uwielbiam bajki Disneya <3

      Usuń
  4. Też oglądam "Drugą szansę" i na razie zapowiada się dosyć ciekawie :) Trochę inny serial niż oglądałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥