piątek, 29 kwietnia 2016

Biblioteczka Karoliny


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją drugiej części sławnej powieści Uroczysko czyli 
Sezon na Cuda - Magdaleny Kordel.


„Życie składa się z wielu małych osobnych chwil i im więcej będzie tych dobrych, tym lepsze życie.”

Akcja drugiej części Uroczyska dzieję się w grudniu. Majka razem z rodzinką zaklimatowała się w Malowniczym. Zbliżają się święta. W raz z nimi Majka musi zmierzyć się z wieloma problemami: sprostać rozwścieczonej dyrektorce, zorganizować wigilię dla wszystkich samotnych w pensjonacie i uporać się z tym co czuje do weterynarza. Czy z wszystkim sobie poradzi? Jakie kłopoty będą ją czekać w związku z tymi przeciwnościami? By się tego dowiedzieć sięgnijcie po tą książkę.

„Świat nigdy nie jest dobry. Dobrzy bywają ludzie.”


Muszę powiedzieć, że chyba bardziej podobał mi się Sezon na Cuda. Było kilka fajnych śmiesznych momentów, które zapadły mi w pamięć. Książkę bardzo szybko się czyta. Jest lekka i idealna by przy niej się dobrze bawić i odstresować po męczącym dniu. Bardzo podobało mi się zakończenie było takie uroczę i magiczne. Jestem bardzo ciekawa następnej części, a zapowiada się ciekawie. W tej części można znaleźć kilka na prawdę cudownych cytatów o życiu, które już niebawem zobaczycie w Książce pod Lupą ;) Podsumowując książka jest po prostu idealna na trudny czas by się przy niej odstresować i poprawić humor ;) 

Oceniam książkę 9/10.

Sezon na cuda - Magdalena Kordel - Wydawnictwo Znak/Prószyński i S-ka - 319 stron

4 komentarze:

  1. Juhu, jestem 200. obserwatorem! Gratuluję okrągłej liczby :D A co do książki - nie czytałam, ale na bank słyszałam gdzieś o "Uroczysku". Nie wiem, ale jakoś nie ciągnie mnie do polskiej literatury pięknej :)
    Buziaki i jeszcze raz gratuluję :D
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* A mnie wręcz odwrotnie bardzo ciągnie do literatury pięknej :)

      Usuń
  2. Dużo razy słyszałam o pierwszej części, ale przyznam, że raczej nie ciągnie mnie do tej historii. To chyba nie do końca moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥