poniedziałek, 2 maja 2016

Podsumowanie Kwietnia


Kwiecień był zdecydowanie bardziej udanym miesiącem.
Było mnie tutaj dużo więcej niż w poprzednich miesiącach.
Wróciła ochota na czytanie nowych książek i ogólnie wiosna pobudziła mnie do działania ;)



W tym miesiącu czytelniczo jest już trochę lepiej. 
Chociaż przeczytałam tylko 3 książki to i tak jestem zadowolona ;)

  • Inna bajka - Kasia Bulicz-Kasprzyk - 271 stron - Recenzja już niebawem ;)
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 970 stron co daje mniej więcej 32 stron dziennie.




W tym miesiącu nie miałam czasu by obejrzeć jakiś film.



Muzyka, którą słuchałam w tym miesiącu:


  A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

10 komentarzy:

  1. W tym miesiącu byłam skupiona głównie na maturze i na nauce do niej. Niestety nie miałam zbytnio czasu na czytanie, a stosik książek na biurku się powiększa cały czas. Już niedługo będę czytać! :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mocno trzymam kciuki byś jak najlepiej zdała swój egzamin dojrzałości :)
      No tak po maturach najdłuższe wakacje życia więc czasu będzie w brud :)

      Usuń
  2. Ja też przeczytałam trzy książki, ale zadowolona nie jestem :/ Zapraszam do mnie na konkurs.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż punkt widzenia zmienia się od punktu siedzenia ;)
      Z konkursu nie skorzystam, bo jakoś nie ciągnie mnie do tych nagród ;)

      Usuń
  3. Mi pomimo tej wiosny jakoś ostatnio mało co się chce robić oprócz czytania i pisania.
    "Stitches" to fajna piosenka - słuchałam jej jeszcze, nim zdobyła jakąkolwiek popularność.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie mam mnóstwo nowej energii ;)
      Ja o niej dopiero się dowiedziałam jak już była bardzo popularna ;)

      Usuń
  4. "Stitches" kiedyś lubiłam, ale w miarę z upływem czasu, kiedy puszczali ją mniej więcej co dziesięć minut w radiu po prostu mi obrzydła. W kwietniu słuchałam: Inna "Rendez Vous", Micar "Brothers in Arms", Sia "Cheap thrills", poza tym odświeżałam piosenki One Direction z ostatniej płyty ;) Znasz wymienione przeze mnie utwory, jeżeli tak, to co o nich sądzisz?
    Czytelniczo miesiąc słaby, filmowo jeszcze gorzej. Głupia szkoła xD
    Zapraszam do mnie - pattbooks.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tych utworów nie znam ale chętnie posłucham i może wpadną mi w ucho ;)
      No niestety szkoła nas ogranicza ;)

      Usuń
  5. U mnie w kwietniu było trochę słabo, ale mam nadzieję, że będzie lepiej w tym miesiącu :D Życzę zaczytanego maja ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥