piątek, 20 maja 2016

Biblioteczka Karoliny


Udało mi się zdobyć w bibliotece drugi tom serii Jabłoniowy Sad - Krystyny Mirek.
Ale czy mi się ona podobała?


"Kłopoty finansowe zmuszą Jana seniora rodu i właściciela księgarni do podjęcia dramatycznych decyzji. To zapoczątkuje rodzinną rewolucję. Jego córki bowiem zainspirowane jego postawą postanowią również zawalczyć o to, na czym im najbardziej zależy. Aniela, samotna mama, ruszy na poszukiwanie ojca swojego dziecka. Maryla wreszcie zrozumie, dlaczego żaden jej związek nie trwa dłużej niż kilka tygodni. Spokój domu Zagórskich zachwieje się od nagłych wydarzeń, a wyjaśnione tajemnice z przeszłości będą ranić."

"Można sobie planować różne piękne rzeczy, stawać cele, a życie i tak szybciutko zweryfikuje każdą mrzonkę."


Muszę powiedzieć, że druga część bardziej mi się podobała był ciekawsze wątki i akcja jakoś szybkiej biegła. W sumie sama nie wiem jakie mam odczucia co do tej książki. Podobała mi się, ale też nie była arcydziełem. Czytało się ją szybko, ale momentami było nudno. Jestem ciekawa co będzie dalej ta część skończyła się spokojnie, ale bez jakiegoś wow jak w Szczęśliwym Dom.

Podsumowując dość przyjemna książka, ale i przeciętna.
Książkę oceniam 8/10

Rodzinne Sekrety - Krystyna Mirek - 316 stron

2 komentarze:

  1. Do tej pory nie czytałam nic tej autorki i koniecznie musze sięgnąć po jakąś jej książkę :) Masz może jakąś do polecenia na sam początek?
    Ściskam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie spotkanie z tą autorką :) Więc za dużo nie mogę polecić, ale moim zdaniem możesz wziąść się za Szczęśliwy Dom tej autorki ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥