piątek, 6 maja 2016

Biblioteczka Karoliny


Dziś zrecenzuję Inną bajkę autorstwa Kasi Bulicz - Kasprzyk.

Karolina jest studentką chemii na Wrocławskim uniwersytecie. To ostatni rok studiów już nie długo magisterka. Bohaterka ma wiele planów i marzeń, ale przez jeden wyjazd w góry niszczy je już na zawsze. Nie spodziewana ciąża rujnuje wszystkie marzenia. Gdy by tylko można by było cofnąć czas. Co powie babcia, która od śmierci dziadka nie opuściła prawie żadnej mszy. Jak zareagują rodzice, kiedy się dowiedzą?


Książka niesamowicie wciąga . Pochłonęłam ją w zaledwie dwa dni co ostatnio bardzo rzadko mi się zdarza. Co prawda nie jest ona jakimś arcydziełem, ale podobała mi się i miałam po niej tak zwanego kaca książkowego ;) Jest bardzo zabawna. szczególnie wspominam śmieszne momenty, kiedy moherowa babcia Karoliny sprzeczała się z jej tatą. To była lekka lektura przy, której śmiałam się do łez. I zakończyła się otwartym zakończeniem więc to też dla niej duży plus. Chętnie bym się dowiedziała co dalej, ale można tylko przypuszczać ;) 

Książkę oceniam 9/10.

Inna Bajka - Kasia Bulicz - Kasprzyk - Świat Książki - 271 stron

4 komentarze:

  1. No muszę powiedzieć, że mnie zainteresowałas :) Bardzo lubię czytać książki typowo obyczajowe oraz o podłożu psychologicznym ;)
    Widzę, że czytasz "Bóg nigdy nie mruga". Nie dawno pojawiła się u mnie recenzja na blogu, więc zapraszam w wolnej chwili;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trafiłaś idealnie bo u mnie zawsze praktycznie recenzję obyczajówek czasem tylko trafi się jakaś młodzieżówka :D Oczywiście wpadnę ;) Jak na razie jeszcze nie przeczytałam za dużo, bo mam ochotę czytać codziennie jedną lekcję ;)

      Usuń
  2. Mimo, że książka tak bardzo wciąga, to raczej nie jest w moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że zazwyczaj wszystkie książki które recenzuję są nie w twoich klimatach :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥