wtorek, 17 maja 2016

Moje ulubione profile książkowe na instagramie


Dołączyłam do społeczność instagrama w wakacje.
I od tego czasu jestem oczarowana pięknymi zdjęciami książkowej społeczności na instagramie.
Ja też prowadzę swój profil, ale niestety nie ma dobrego sprzętu to te zdjęcia są dość słabe, ale jeśli macie ochotę wpadajcie @slodkakarolina LINK. Jednak te, które wam pokażę są bardziej warte waszej uwagi :) 

1. Marika @polishbooklover 



2. Miłka @mawreads





3. Kolejny Rozdział





4. Mosley Books



A wy macie jakieś ulubione profile na instagramie? Napiszcie w komentarzach :)

6 komentarzy:

  1. Naprawdę ładne profile :) Chyba aż je zaobserwuję, jak tylko wejdę na telefon. Zazdroszczę im tej umiejętności robienia stylistycznie pasujących do siebie zdjęć :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i te kompozycje związane z tematyką książki kocham :D

      Usuń
  2. Uwielbiam polishbooklover, ale każdy profil, który tu pokazałaś ma ten cudowny klimat na tych zdjęciach. Najpiękniejszy dobór kolorów. Zaraz zaobserwuję resztę dziewczyn ;)
    nataliiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dzięki mnie je odkryłaś. Naprawdę warto je obserwować ;)

      Usuń
  3. Instagrama mam już od dawna, ale dopiero ostatnio się wkręciłam bardziej w używanie go. Niektóre profile są naprawdę świetne! :)

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą nie które na prawdę są cudowne :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥