wtorek, 24 stycznia 2017

Książkowe Inspiracje #17


Nasze Instagramy zasypało zdjęciami ze śniegiem, który jak na razie mamy za oknem. Więc te inspiracje też będą w takim klimacie, bo trzeba się tym śniegiem nacieszyć, bo nie wiadomo ile jeszcze on będzie. Zazdroszczę tym co mają teraz ferie, bo moje będą dopiero 13 lutego, więc pewnie nie będzie nawet śladu po tym śniegu. Ale nie przedłużając zapraszam do oglądania ;)

grafika book, winter, and snow
grafika books and snow
grafika alternative, season, and amazinggrafika books, reading, and winter
grafika book, books, and january
grafika winter, snow, and christmas
Zdjęcia pochodzą z portalu weheartit

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

8 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia są cudowne, ale najlepsze chyba ostatnie. Strasznie fajna jest ta seria i za każdym razem gdy widzę te inspiracje, po prostu rozpływam się nad pięknem wszystkich zdjęć.
    Pozdrawiam Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję ja zawsze też mam najwięcej radości jak szukam tych cudownych zdjęć ;)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia.
    Mi najbardziej podobają się trzy ostatnie.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mi też wszystkie się bardzo podobają ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te zdjecia są śliczne! Najbardziej podoba mi się drugie i ostatnie :)
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mi też podoba się to z szyszką :) Pozdrawiam ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥