środa, 3 maja 2017

Podsumowanie kwietnia


I znowu nie wiem kiedy zleciał kolejny miesiąc. Święta Wielkanocne przeleciały strasznie szybko i nagle kwiecień się skończył nawet nie wiem kiedy :D Nie jestem zadowolona z siebie czytelniczo, bo wyszło słabo tylko 3 książki. Ale jakoś nie miałam weny i ochoty na czytanie. Za to pochłonęłam cudowny serial i obejrzałam dwa filmy. No dobrze czas podsumować kwiecień.



Przeczytałam w tym miesiącu tylko 3 książki
Tak wiem marny ten wynik, ale mam nadzieję, że w maju się poprawię ;)
_________________________________________________________________________________

1. Jestem nudziarą - Monika Szwaja - 412 stron

2. Zapiski stanu poważnego - Monika Szwaja - 349 stron

3. Inwigilacja -   - 588 stron
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1349 stron co daje mniej więcej 44 stron dziennie.


W tym miesiącu obejrzałam dwa świetne filmy i jeden cudowny serial ♥♥♥

1. Szkoła uczuć -  Cudowny film na którym z ryczałam się niesamowicie. 
Nie wiedziałam, że jest on tak poruszający całym serduchem mogę wam go polecić ;) 
Jeśli nie oglądaliście koniecznie musicie go nadrobić.


2. Obrót życia - Disneyowski film znaleziony i obejrzany na youtubie. 
Nie jest jakoś mega wybitny, ale tak luźno się go ogląda i całkiem przyjemnie przy nim spędza się czas ;)


I uwaga fanfary!! Serial czyli cudowny Confess na podstawie powieści Hoover, którą mam nadzieję, że przeczytam w maju i będę mogła wam porównać serial z książką ♥♥♥
Jeśli chcecie obejrzeć serial z polskimi napisami jest on na grupie Sky Team Poland na fb ;)



Kwiecień należał do muzyki z drugiego sezonu Luny i Sylwii Grzeszczak ;)


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

8 komentarzy:

  1. Książek przeczytałam od ciebie o 1 więcej XD
    Żadnego z wymienionych filmów nie oglądałam ani nie słuchałam żadnej wymienionej piosenki. Nie moje klimaty.
    Powodzenia w kolejnym miesiącu.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie też życzę powodzenia w następnym miesiącu ;)

      Usuń
  2. Kwiecień był u mnie dość obfity w książki. Przeczytałam ich sztuk 10 , dodatkowo kilka zaczęłam ale skończyły na ścianie :( ostatnio zafundowałam sobie Netflix wiec nadrabiam serialowo ;) ostatnio skończyłam Stranger Things - rewelacja teraz mecze OA to znaczy bardziej sie mecze bo noce przy nim zarywam . Ciekawy blog będę wpadać, zapraszam rownież do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się że będziesz wpadać ;)
      Ja za Netfixa nawet się nie biorę bo obawiam się że skończy się to tak jak u Ciebie czyli zarywanie nocy :D I gratuluję Ci takiego wyniku w kwietniu :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu nadrobić książki o Chyłce, stanęłam na "Zaginięciu", bo jakoś cały czas w ręce wpadają mi inne książki ;) U mnie również ostatni miesiąc nie był zbyt obfity pod względem przeczytanych książek, ale może w maju będzie nieco lepiej ;)
    Udanego maja!

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie chociaż moim skromnym zdaniem Zaginięcie najlepsze z całej serii :D
      Tylko Rewizją się nie zraź bo mi osobiście Rewizja nie podpadła do gustu bo Chyłka jest strasznie wkurzająca. Może w maju nam lepiej pójdzie pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Szkoła uczuć to jeden z moich ulubionych, o ile nie ulubiony film! <3 Powodzenia w maju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę powodzenia w maju :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥