sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanocny Tag Książkowy

Już jutro święto Wielkiej Nocy, więc to najwyższy czas by wykonać ten cudowny tak.
Zobaczyłam go u Blask książek i postanowiłam zrobić u siebie. 
Nie przedłużając przejdźmy do pytań.


Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel)

Jak śledzicie mnie od dłuższego czasu to wiecie, że uwielbiam Maybe Someday. 
I właśnie jej chcę więcej a wiem, że zagranicą jeszcze coś do tej historii jest czekam na wydanie jej w Polsce ;)

Jajko - książka, która cię zaskoczyła 

Zaskoczył mnie ostatnio Układ - Elle Kennedy. Jednak mimo tej otoczki romansowej były poruszone dość trudne tematy.


Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce

 Chyba nie mam takiej książki :D

Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz

Ania z Zielonego wzgórza czytałam ją w podstawówce. A nadal ją kocham mam nawet dwa wydania: jedno polskie a ostatnio kupiłam sobie też wydanie angielskie ;)

Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku

Jak dla mnie wiosenną okładką jest piękna okładka - Kropla zazdrości morze miłości, której niestety jeszcze nie mam w swoich łapkach :(

Znalezione obrazy dla zapytania kropla zazdrości morze miłości

Jezus - religijna książka, którą kochasz 
Pismo Święte

Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora 

Wichrowe Wzgórza - Emily Bronte. Jedna książka jaka teraz przychodzi mi na myśl.

Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń
Aktualnie na mojej liście życzeń znajduje się wiele książek :D
Ale tą którą chcę najbardziej to Ilustrowane wydanie Komnaty Tajemnic
.

Cukierki - słodka książka

Inna bajka jest słodko-gorzka, ale swoim klimatem idealnie tutaj pasuje ;)


Na koniec kochani chciałabym złożyć wam najserdeczniejsze życzenia:

2 komentarze:

  1. Wesołych Świąt!
    Ja Pismo Święta zaczęłam dopiero ostatnio czytać po zaniedbywaniu tego przez prawie siedemnaście lat życia. Nikt w końcu nie kładł na to wagi w mojej rodzinie :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytam go też zbyt często ale próbuje to zmieniać :)
      I tobie również życzę Wesołych Świąt Wielkiej Nocy ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥