piątek, 31 marca 2017

Podsumowanie marca


I minął kolejny miesiąc wiosna do nas przyszła i powoli robi się coraz cieplej i przyjemnie świeci słoneczko. Ten miesiąc był w sumie całkiem udany. Co prawda nie był jakoś rekordowo obfity, ale nie było też źle. 
Minął całkiem przyjemnie.




Przeczytałam w tym miesiącu 4 książki. To były bardzo przyjemne lektury. Trochę klasyki tak tak wreszcie nadrobiłam Sherlocka Holmesa. Przeczytałam też dwie młodzieżówki i jeden kryminał. 
Więc w tym miesiącu było wszystkiego po trochu ;)
_________________________________________________________________________________

1. Silver - Druga księga snów - Kerstin Gier - 409 stron

2. Studium w szkarłacie  - 109 stron

3.  Układ - Elle Kennedy - 507 stron

4. Weranda na Czarcim Cyplu - Liliana Fabisińska - 464 strony
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1489 stron co daje mniej więcej 48 stron dziennie.


W tym miesiącu obejrzałam dwa świetne filmy: ♥♥♥

1. Sing - odkąd zobaczyłam tylko zwiastun. Bardzo chciałam go obejrzeć i w tym miesiącu mi się to udało. Bardzo mi się podobała ta bajka. Bardzo przyjemna na jakiś luźny wieczór.


2. The edge of seventeen - Jest to bardzo ciekawy film trochę mnie rozczarował to zakończenie miałam taki nie dosyt. Zdecydowanie warto się z nim zapoznać, bo jest dość nie typowy.



W tym miesiącu słuchałam wiele piosenek, ale głównie te najczęściej słuchałam:


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

5 komentarzy:

  1. "Układ" leży na mojej półce, jak na razie nieprzeczytany, ale kiedyś po to sięgnę ^^ Wszystkie zaproponowane przez Ciebie piosenki znam i lubię, sama w tym miesiącu słuchałam masę innych, w pamięć zapadło mi szczególnie "Wracam" zespołu LASERY. Po prostu piękne ;) Udanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za Układ zabieraj się szybko bo jest świetna <3 Muszę przesłuchać tej piosenki, bo nie znam jej ;) Też życzę Ci udanego kwietnia i Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Marzec był dla mnie dobrym miesiącem, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książkę, ponieważ pochłonęłam aż 14. Ciekawi mnie ,,Układ", gdyż słyszałam sporo pozytywnych opinii na jej temat.Nie obejrzałam dużo filmów, ale byłam w kinie na ekranizacji powieści ,,Chata".Udanego kwietnia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od premiery męczę cały nowy album Eda ♥ Już dawno nie zakochałam się tak bardzo w żadnych piosenkach :D A jeśli chodzi o książki to udało mi się przeczytać 8 - idę jak na razie łeb w łeb każdego miesiąca :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę Ani Dąbrowskiej. Razem z koleżanką byłam na filmie "Porady na zdrady", gdzie leciała. Strasznie wpada w ucho i czasem ni stąd ni zowąd zaczynam ją śpiewać...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥