wtorek, 14 marca 2017

Stosik #12 - Stosik książkowy na marzec


No i mamy następny miesiąc, więc zapraszam was na nowy stosik. Co udało mi się przeczytać i nadrobić zaległości jako tako to jeden wypad do biblioteki to diametralnie zmienił. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i przytargałam 5 nowych książek, które dzisiaj wam pokaże ;)


1. Pamiętnik nastolatki 13 - Julia VII - Beata Andzrzejczuk
2.  Awaria małrzeńska - Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz
3. Przez niego zginę - K.A. Tucker
4. Diabolika - S.J. Kincaid
5. Muza - Jessie Burton

Kończę już serię Pamiętnik nastolatki, bo to podobno ostatni tom już no chyba, że znowu autorka z rękawa wyrzuci jakąś kuzynkę, która będzie dalej ciągnęła serie. Z nią to nigdy nie wiadomo. Awaria małżeńska to przypadkowy łup, babcią ją czytała i mówiła, że jest zabawna, więc na odstresowanie będzie najlepsza. Przez niego zginę to też przypadkowy wybór przeczytałam opis na okładce i mnie zaciekawił, więc wzięłam. Diabolikę będę czytać w ramach #booktourzdiaboliką. A Muza jest wszędzie wychwalana i ma przecudowną okładkę :)

A wy jakie macie plany czytelnicze na najbliższy czas? 
Mieliście już ferie?
Czytaliście coś z mojego stosiku? 
Polecacie?

4 komentarze:

  1. Ferie to już każdy chyba miał :)
    A ze stosiku to czytałam tylko Diabolikę. Całkiem ciekawa i szybko się czyta.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam Diabolikę i jak na razie bardzo mi się podoba ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ferie już miałam i dobrze je wykorzystała, tylko niestety nie na czytanie.Z twojego stosiku czytałam tylko ,, Diabolike".,,Przez niego zginę" mnie ciekawi, więc czekam na twoją opinie po jej przeczytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdę w sobie siłę i ją napiszę ale na pewno wiedząc, że czekasz łatwiej mi będzie zacząć ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥