poniedziałek, 27 marca 2017

Książkowe Inspiracje #19


Jakoś w tym miesiącu nie miałam weny na pisanie tutaj. Ale pogoda robi się coraz ładniejsza wiosna zaczyna przejmować nasze otoczenie i robi się cieplej. Nie wiem czy zauważyliście, że tutaj na blogu też zrobiło się wiosennie i zielono mam nadzieję, że wam się podoba ;) A teraz przejdźmy już do wiosennych inspiracji.

grafika book, coffee, and cozy
grafika flowers, coffee, and book
grafika book, indie, and bambigrafika aesthetic, book, and plantsgrafika aesthetic, book, and cold
grafika book, home, and flowers
Zdjęcia pochodzą z portalu weheartit

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

6 komentarzy:

  1. Wow ślicznie tu u ciebie! :) Aż przyjemnie się patrz. Mi najbardziej podoba się pierwsze i drugie zdjęcie - takie typowo wiosenne :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję właśnie tak miało być :D Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  2. Ja również w tym miesiącu nie miałam weny do pisania, a wszystko wina szkoły. Bardzo podoba mi się klimat panujący na blogu♥ Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr 2 , gdyż jest inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia :) Miło się je ogląda, chociaż wiele podobnych spotykam codziennie na Instagramie.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też je uwielbiam ♥ Tak na instagramie jest ich mnóstwo i też są inspirujące ♥

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥