piątek, 21 października 2016

Fall Time Cozy Book Tag


Ostatnio widziałam na blogu Agnieszki ten tag i bardzo mi się podobał.
Postanowiłam, żeby zrobić go, także u siebie. 
Ostatnio nie mam jakoś motywacji i sił do bywania tutaj. 
Więc może tym fajnym tagiem zmotywuję się by tu częściej zaglądać :)



Kruche jesienne liście –  czyli książka z elementem czerwieni, pomarańczu lub żółci na okładce


Przytulny sweter – książka, która rozgrzewa Cię od środka


Jesienna burza – książka lub gatunek literacki, po który lubisz sięgać w burzowy dzień

 Nawiązanie do burzy pod czas, której uciekł Trol. <3
Czytanie tego momentu napawa takim dreszczykiem pod czas burzy :D

Chłodne, orzeźwiające powietrze – najfajniejszy bohater, z którym zamieniłbyś się miejscami

Z wielką chęcią zamieniłabym się z Hermioną. Zawsze chciałam nią być <3
Po za tym chciałabym też zamienić się z Americą z Rywalek mieć takiego cudownego Maxona <3

Gorący jabłkowy cydr – mało znana książka, która według Ciebie powinna stać się gorącym hitem


Płaszcz, szalik i rękawiczki – książka z tak okropną/zawstydzającą okładką, że w miejscach publicznych wolisz ją zasłonić
Ta akurat nie jest aż taka tragiczna, ale pierwsze trzy części tej serii mają okropne okładki.

Pumpkin spice – ulubione przekąski, po które sięgasz jesienią

Jabłka i orzechy <3 

I to już wszystkie pytania. Koniecznie dajcie znać jak wy byście odpowiedzieli na te pytania i czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami. Na koniec chciałabym nominować Lexiss MacKade z Łowczyni Książek. Kochana licze na Ciebie mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę by zrobić ten przyjemny i króciutki tag :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję♥♡♥ Na nominację od Ciebie zawsze znajdę czas :) ,,Maybe Someday"♥♡♥Ja z wieloma postaciami zamieniła bym się chętnie miejscami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Ja też, ale stwierdziłam, że tylko o dwóch wspomnę :D
      Czekam niecierpliwie na odpowiedź na nominację <3

      Usuń
    2. Myślę,że pojawi się on u mnie już na początku listopada♥

      Usuń
  2. Harry <3 i to przepiękne wydanie <3 Kiedyś na pewno je sobie kupię.
    Czytałam "Maybe someday" i rozczarowałam się nią, więc raczej nie przypasowałabym jej do tej kategorii. ^^
    Pozdrowionka!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę kupić już drugą część tego wydania <3
      A ja uwielbiam Maybe someday :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥