poniedziałek, 31 października 2016

Podsumowanie października


I kolejny miesiąc minął jak z bicza strzelił. Strasznie ubolewam nad tym faktem. Październik był pracowitym miesiącem, bo na dobre rozkręciła się szkoła a z nią mnóstwo sprawdzianów co jest równe z brakiem czasu. Miesiąc zaczęłam z chorobą. Kończę z dobrym humorem, bo był to udany miesiąc pod każdym względem. 




W tym miesiącu mimo braku czasu, udało mi się przeczytać na prawdę dużo. 
Jestem bardzo zadowolona, bo w tym miesiącu przeczytałam 6 książek
Po za tym ten miesiąc należał do serii Pamiętnik nastolatki :D
_________________________________________________________________________________

1. Pamiętnik Nastolatki 2 -  

2.  Pamiętnik Nastolatki 2 1/2 -  

3.  Pamiętnik Nastolatki 3 - 

4.  Pamiętnik Nastolatki 4 -  

5. Pamiętnik Nastolatki 5 -  (całą serię podsumuję w jednej recenzji niebawem)

6. Harry Potter i Przeklęte Dziecko -  J.K Rowling, Jack Thorne i John Tiffany (recenzja w piątek)
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1545 stron co daje mniej więcej 49 stron dziennie.


Obejrzałam jeden film w tym miesiącu. I jest to Tini - Nowe życie Violetty.
Oglądałam, kiedyś serial ze względu na muzykę, bo uwielbiam te piosenki <3
I ten film też muzycznie jest bardzo dobrze zrobiony. 
Co do fabuły to tak średnio chociaż jest lepiej niż było w serialu :D



W tym miesiącu słuchałam bardzo dużo muzyki, więc i ta sekcja podsumowania jest obfita :)


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

10 komentarzy:

  1. Udało Ci się przeczytać dużo książek, gratulacje. Co do filmu Tini, to również oglądałam i mam taką samą opinie co ty, film lepiej zrobiony niż serial, jednak nadal pojawia się to dziecinne zachowanie, totalna porażka,ale muzyka świetna.
    Piosenka Treat You Better to moja ulubienica w tym miesiącu, leci cały czas :)
    Pozdrawiam.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ostatnio mam ochotę dużo czytać i jakoś mi to wychodzi :D
      U mnie też leci cały czas ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Kocham piosenkę Treat You Better <3 Cały czas ją słucham :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i kojarzę ją z Harrym bo słuchałam ją jak go czytałam :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku!
    Mimo że wiele razy miałam styczność z "Pamiętnikiem Nastolatki" na przykład będąc w bibliotece, to zawsze przechodziłam obok tej książki obojętnie...
    Co do "Tini"... cóż, młodszej widowni i fankom Violetty na pewno by się spodobał ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do serii dobra na odstersowanie od poważnych książek ;)
      Zgadzam się na pewno im się spodobał one widzą tylko twarz głównej bohaterki :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku.
    Akurat nic stąd nie oglądałam ani nie czytałam. No może oprócz pierwszej części Pamiętnika nastolatki.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czytałam Harry'ego w październiku! Pjona! xD
    A Pamiętnik nastolatki to zdecydowanie nie mój klimat ^^
    Pozdrowionka! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona :D Czytam ją dla odstresowania od poważniejszych książek :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥