piątek, 16 grudnia 2016

Stosik #9 Świąteczny stosik książkowy


Święta coraz bliżej! Jakoś nie mogę się wbić w ten świąteczny klimat cały czas mam wrażenie, że dopiero wczoraj były święta poprzednie. Strasznie szybko to minęło. Dlatego, by wbić się świąteczny klimat przyniosła ze sobą z biblioteki, książki, które w tym mi pomogą. Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać w święta lub podczas świątecznej przerwy. Tak wyglądają moje plany czytelnicze na najbliższy świąteczny czas ;)


1. W poszukiwaniu szczęścia - Malissa Hill
2. Biuro przesyłek niedoręczonych - Natasza Socha 
3. Cicha 5 - Katarzyna BondaKatarzyna Michalak i inni...
4. W śnieżną noc - Lauren MyracleMaureen JohnsonJohn Green
5.Obietnica pod jemiołą - Richard Paul Evans
6. Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel
7. Podaruj mi miłość - 12 świątecznych opowiadań

Obecnie czytam Anioł do wynajęcia - Magdaleny Kordel i muszę powiedzieć, że wciąga strasznie i nie mogę się od niej oderwać. Po za tym bardzo ciekawie się akcja toczy i jestem mega pozytywnie nastawiona do tej książki. O W poszukiwaniu szczęścia i Obietnica pod jemiołą nie wiele wiem. Podobno, któraś ma swoją ekranizację i są w klimacie świąt i to tyle co o nich wiem :D Biuro przesyłek niedoręczonych bardzo mnie zainteresowało wspominałam wam o nim w poście rozpoczynającym świąteczną serię postów na blogu. A z W śnieżną noc chciałam się już dawno zapoznać. Po za tym mam zamiar przeczytać jeszcze raz opowiadania z Podaruj mi miłość, które w tam tym roku mnie zachwyciły.

A wy jakie macie plany czytelnicze na święta? 
Czytaliście coś z mojego stosiku? 
Polecacie?

8 komentarzy:

  1. W tamtym roku czytałam "Podaruj mi miłość", ale jakiegoś większego wrażenia ten zbiór opowiadań na mnie nie wywarł. Jak dla mnie był niezły, ale to tyle ;)
    Na swojej półce mam już "Biuro przesyłek niedoręczonych" i mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też, ale do 4 opowiadań chcę wrócić ;)
      Też mam nadzieję, że mi się spodoba ;)

      Usuń
  2. W zeszłym roku czytałam "Podaruj mi miłość" i było parę opowiadań, które bardzo mi się podobały, ale zdecydowana większość była raczej przeciętna :) Nie znam tej konkretnej książki Evansa, ale czytałam inną, mianowicie "Szukając Noel" i była w bardzo zimowym klimacie, a czytało się ją rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie samo zdanie co ty o Podaruj mi miłość i wrócę tylko do 4 opowiadań w tym roku ;) Ja też czytałam i mam coś na półce Evansa więc zobaczymy czy ta przypadnie mi do gustu ;)

      Usuń
  3. Z tych książek, które tutaj wymieniłaś czytałam tylko W śnieżną noc. Nic specjalnego, ale czyta się całkiem przyjemnie.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam W śnieżną noc, wbrew oczekiwaniom opowiadanie Greena okazało się najsłabsze, ale warto przeczytaćcałość, dla ostatniej części o śwince <3 pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥