czwartek, 1 grudnia 2016

Książki w świątecznym klimacie - Nowości wydawnicze


Dziś pierwszy grudnia o to znaczy, że od dziś na blogu posty będą w temacie świąt. Pierwszym takim postem są  książki w świątecznym klimacie. W tamtym roku polecałam wam książki, które warto przeczytać w okresie przedświątecznym, do których bardzo lubię wracać. A w tym roku chciałabym przedstawić wam książki w klimacie świąt, które pojawiły się w tym roku na rynku wydawniczym i z którymi chcę się zapoznać w grudniu. Może i wam coś z tych pozycji wpadnie w około i przeczytacie je. A może już nie które znacie i czytaliście? Wtedy może mi doradzić czy są warte czytania czy nie.

Biuro przesyłek niedoręczonych

10 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie przepadam za takimi książkami ale może następnym razem znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze to mnie nie zainteresowała żadna. Co nie oznacza, że nie lubię takich książek. Po prostu te które wymieniłaś nie przypadają mi do gustu. Mi osobiście nawet się spodobały Stokrotki w śniegu.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż może innym razem znajdziesz coś dla siebie ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Zainteresowało mnie ''Biuro przesyłek niedoręczonych''. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję ją przeczytać.
    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będę mieć okazję ją przeczytać, bo na razie czekam na nią w bibliotece :( Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Anioł do wynajęcia brzmi ciekawie :) Poza tym śliczne mają okładki, taki świąteczne *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki są prześliczne ;) Też jestem ciekawa Anioła do wynajęcia :)

      Usuń
  5. Właśnie skończyłam czytać Świąteczną kafejkę Amandy Prowse i jestem zachwycona :)
    W tej książce zadziwia to, że z pozoru tak banalna historia, może okazać się czymś zupełnie innym :)
    Mnie najbardziej urzekło przedstawienie zupełnie odmiennej rzeczywistości, bez żadnego kolorowania, no i oczywiście tak 'poważne' problemy Flory :)
    Zapraszam do mnie, www.the-books-in-the-rye.blogspot.com, gdzie znajdziesz moją opinię na temat Świątecznej kafejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to po tym co napisałaś mam jeszcze większą ochotę by przeczytać tą książkę :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥