wtorek, 29 listopada 2016

Podsumowanie listopada


Nie lubię listopada to taki ponury i okropny miesiąc. Więc bardzo się cieszę, że wreszcie się kończy i zaczyna się najlepszy miesiąc w roku czyli cudowny świąteczny grudzień <3 Tak jak powiedziałam listopad był nie przyjemny i ponury co zaowocowało tym, że wyniki czytelnicze są marne. Nic ciekawego się nie działo porostu przeleciał mi ten miesiąc przez palce i nic specjalnego w nim nie robiłam.



Jak widać było słabo, bo przeczytałam tylko 3 książki.
_________________________________________________________________________________

1. Pamiętnik Nastolatki 6 -   - 265 stron

2.  Pamiętnik Nastolatki 7 -  - 336 stron {LINK DO RECENZJI CAŁEJ SERII}

3.  Prawo Mojżesza - Amy Harmon - 354 strony - {LINK DO RECENZJI}
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 995 stron co daje mniej więcej 32 stron dziennie.



W tym miesiącu udało mi się obejrzeć jeden przesympatyczny i śmieszny film.
Bridget jones 3 - widziałam, że jest też książka i chciałabym z nią się też zapoznać.





W listopadzie słuchałam głównie tego co w październiku. Ale było też kilka nowych piosenek:

:

A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

8 komentarzy:

  1. Ja ogólnie nie przepadam za jesienią,gdyż zazwyczaj dopadają mnie,wtedy różne choroby. Listopad nawet lubię, gdyż mam wtedy urodziny :) W tym miesiącu udało mi się przeczytać kilka książek z swojej domowej biblioteczki, więc jestem zadowolona.Ostatnio obejrzałam film ,,Księga życia" ,który Ci polecam,gdyż jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona ;) Muszę koniecznie zobaczyć ten film :)

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko dla mnie ten miesiąc nie był udany :/ Nadal otrząsam się z tego okropnego kaca czytelniczego, ale już powoli - na szczęście! - z niego wychodzę. Co do filmu - od mojej przyjaciółki słyszałam, że świetny, a do książek - "Prawo Mojżesza" czytałam i podobało mi się, ale nie było to nic specjalnego.
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie samo zdanie o Prawo Mojżesza ;) Mnie teraz też dopadła kac książkowy :(
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Najciekawszą książkę, jaką w tym miesiącu przeczytałam to"O chłopcu wychowywanym jak pies" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chętnie dowiem się o niej trochę więcej ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Ta trzecie część Bridget Jones była naprawdę udana, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była chociaż twarz aktorki która grała Briget była jakaś sztywna, ale podobno to przez operacje plastyczne które ona sobie wykonała :/

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥