piątek, 16 czerwca 2017

Biblioteczka Karoliny


Właśnie przeczytałam trzecią część serii Silver, więc postanowiłam dać upust emocjom i napisać recenzję. Tak wiem, wiem dawno nie było żadnej recenzji książki, ale po prostu straciłam motywacje do pisania ich, bo recenzję mają najmniejszą aktywność na moi blogu. Ale trzeba wziąć się w garść i teraz z okazji nadchodzących wakacji chcę żeby mój blog trochę ożył i żeby trochę się tu działo :) Ponieważ poprzednich tomów nie recenzowałam dlatego będzie to zbiorcza recenzja całej serii.


Zacznijmy od pierwszego tomu. Dowiadujemy się w nim o świecie snów, poznajemy głównych bohaterów i wkraczamy w tajemnicę snów. Po przeczytaniu pierwszego tomu od razu wiedziałam, że muszę sięgnąć po następny przez to jak się on zakończył. Mimo to, że sama fabuła mi się podobała to miałam wrażenie, że jestem trochę za stara na tą książkę, bo główna bohaterka ma 15 lat i zachowuję się jeszcze tak niedojrzale, ale w następnych częściach już mi to nie przeszkadzało.

Tom pierwszy oceniam - 8/10


Drugi tom był chyba jednak gorszy od pierwszego, bo jakoś specjalnie nie zapadł mi w pamięci. Pamiętam tylko, że Liv strasznie mnie wkurzała i że ten tom ma piękną okładkę. Też dzieją się różne wydarzenia, ale jednak tajemnica nie pozostaje rozwiązana i zakończenie pozostawia w nas chęć zobaczenie jak to się wszystko rozwiąże no i najważniejsze czyli Kto jest Secrecy?

Tom drugi oceniam- 7/10


Tego wszystkiego dowiadujemy się w trzecim tomie, który według mnie jest najlepszy z całej serii. Od początku mnie oczarował i porwał tak, że z zapartym tchem czytałam dalej i skończyłam ją wciągu dwóch dni. Jest on idealnym zakończeniem tej serii. Dużo się działo wszystkie tajemnice zostały odkryte (nie było to przewidywalne i do końca nie byłam pewna jak to się zakończy), ale też pozostało też otwarte zakończenie, więc nigdy nie wiadomo czy autorka czegoś jeszcze nie wymyśli :D Mimo to jestem tym zakończeniem w pełni usatysfakcjonowana.

Tom trzeci oceniam - 10/10


Na koniec chciałabym wam gorąco polecić tą serię jeśli jeszcze ją nie czytaliście. Nie dość, że jest przepięknie wydana i koniecznie trzeba ją mieć na półce to jest ona świetna, wciągająca i porywająca. Myślę, że najbardziej spodoba się czytelnikom w wieku głównej bohaterki czyli 15-16 lat. Ale młodsi i starsi też mogą po nią sięgnąć.

Serię oceniam 8/10

Seria Siver - Wydawnictwo Media Rodzina

4 komentarze:

  1. Ja chyba jednak wolę pierwszą trylogię tej autorki. Choć ta nie była najgorsza, ale jednak tamta jest znacznie ciekawsza.
    Chyba jednak nie powinnam oceniać teraz bo jeszcze przede mną dwa tomy.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam tej pierwszej trylogii więc muszę nadrobić :D
      Pozdrawiam i nadrabiaj te dwa tomy :D

      Usuń
  2. Wcześniej jakoś bardziej chciałam to przeczytać, teraz już aż tak mi się do tego nie spieszy. xD Ale ważne że tobie się podobało. :)
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało i Tobie też polecam przeczytać ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥