piątek, 23 czerwca 2017

Plany czytelnicze na wakacje


Nawet już nie skomentuje tego, że ten czas tak szybko leci i już dziś skończyliśmy rok szkolny. Zaczęły się wakacje i oczywiście jako zawodowy książkoholik chcę jak najwięcej książek przeczytać w te wakacje. I dzisiaj przedstawię wam plany czytelnicze na te dwa miesiące. Oczywiście chcę zaznaczyć, że te książki chcę przeczytać, ale pewnie jeszcze w tym czasie na bieżąco pojawią się jakieś książki, więc ten plan jest ruchomy. Okej jak już wszystko sobie wyjaśniliśmy teraz pokaże wam co chciałabym przeczytać w te dwa miesiące.

1. Seria Harry Potter - nie wiem jak wy ale według mnie ta seria jest idealna na wakacje. Bardzo ubolewam nad faktem, że w tym roku TVN nie emituje Harrego. Ale mimo wszystko chcę sobie odświeżyć filmy jak i książki.

Znalezione obrazy dla zapytania ania z zielonego wzgórza 5 tomów

2. Ania z Zielonego Wzgórza - już od jakiegoś czasu chciałam odświeżyć sobie Anię, ale jak zobaczyłam to cudowne pięciotomowe wydanie wiedziałam, że muszę go dostać w swoje łapki i mam nadzieję, że niebawem to nastąpi.


3. Pamiętnik Nastolatki 12,13,14 - To już ostatnie tomy tej serii i chciałabym ją zakończyć niestety nigdzie nie ma 12 tomu. Biblioteka już dwa razy chciała zakupić, ale niestety nie mają na stanie więc czekam nadal 13 i 14 tom mam już wypożyczony i czekam tylko na tą 12.


4. Oddam Ci słońce - ta książka już leży u mnie na półce już dużo czasu, ale jakoś nigdy nie mogę się za nią zabrać i mam nadzieję, że jej czas nadejdzie w te wakacje ;)


5. Życie jak malowane - piąty tom serii Jagodno który miał premierę 15 czerwca. Uwielbiam tą serię i zabieram się za nią w pierwszej kolejności <3


6. Córka Zjadaczki Grzechów i Śpiący książę - To moja nagroda książkowa za czytelnictwo w szkolnej bibliotece szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia o czym to jest, ale pewnie przeczytam jeśli czytaliście dajcie znać ;)

I chyba w sumie jest to wszystko co na daną chciałabym przeczytać w te wakacje. Jak mówiłam na pewną jeszcze znajdą się jakieś nowości, które będę czytać miedzy tymi które sobie zaplanowałam. Na pewno nie uda mi się przeczytać tego wszystkiego, ale mam nadzieję, że chociaż połowę.

A wy jakie macie plany czytelnicze na te wakacje? 
Co będziecie czytać?
Napiszcie mi też czy chcielibyście taki post z filmami/serialami, które chce obejrzeć w wakacje ;)

14 komentarzy:

  1. Post o filmach możesz zrobić.
    A Oddam ci słońce bardzo mi się podobało. Pewnie dlatego, że jest takie...artystyczne i dzięki temu łatwiej mi było zrozumieć bohaterów - ja czytałam ją już dwa razy.
    A o moich czytelniczych planach na wakacje niedługo pojawi się post na blogu, więc jeśli chcesz to wpadaj :)
    Pozdrawiam.
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej no to niebawem post o filmach się pojawi ;) Zobaczymy jak mi się spodoba oddam Ci słońce :) Super czekam i na pewno zajrzę ;) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. Bardzo chętnie poznam taką wersję filmowo-serialową ;) "Oddam ci słońce" jest naprawdę ciekawe i pochodzi stamtąd jeden z moich ulubionych cytatów: "Musisz wierzyć w cuda, aby zdarzały się cuda" <3 "Córka Zjadaczki Grzechów" od dość dawna mnie interesuje i jestem nią zainteresowana- tym bardziej że okładki są cudne :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs i/lub wymiankę książkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że chcecie taki post z przyjemnością go zrobię ;) No musze przyznać okładki są piękne ;) Zajrzę na pewno ;) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  3. Świetne plany! Muszę w końcu przeczytać Anię z Zielonego Wzgórza, bo aż wstyd ze jeszcze nie czytałam wogóle :)
    u mnie na blogu też wiszą plany na wakacje, więc zapraszam :)
    buziaki,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wielki wstyd haha :D Zajrzę na pewno ;) Buziaki ;)

      Usuń
  4. Mnie bardzo spodobało się "Oddam Ci słońce". Uważam, że to jedna z lepszych i mądrzejszych młodzieżówek, którą zdecydowałam się (nawet) kupić, co nie zdarza mi się często...

    Miłej lektury!
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też mam ją kupiona co też nie zdarza mi się często i wreszcie musze ją przeczytać ;)

      Usuń
  5. Ja także co roku sięgam po Harrego - książki lub filmy (TVN mnie zawiódł w tym roku). Życzę ci miłej lektury! <3 Ja w tym roku nie robię sobie żadnych planów czytelniczych, będę sięgać po to na co będę miała ochotę ;)
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawiedli :( Dziękuję i Tobie życzę żebyś przeczytała same super książki przez te wakacje ;) Buziaki :*

      Usuń
  6. W moich czytelniczych planach na pewno jest "Czytelniczka" Traci Chee, takie YA fantasy, bo podobno bardzo wciągająca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie słyszałam o tej książce muszę zobaczyć co to za książka ;)

      Usuń
  7. Planów jeszcze nie spisałam, ale stosiki książek czekają ;p.
    Pamiętnik nastolatki znam i uwielbiam, jednak serię zakończyłam na historii Natki, narracja dalszej części nie wciągnęła mnie, więc pozostałam przy tomach 1-8.
    Reszty powieści nie znam.
    Pozdrawiam!
    http://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie tomy o Julce bardziej podpasowały :D Pozdrawiam i życzę Ci by stosiki znikły w te wakacje :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥