wtorek, 7 listopada 2017

Pogaduchy czyli co u mnie słychać #2


Tak chciałam się do was tutaj odezwać co prawda trochę już napisałam w podsumowaniu ale jednak temat praktyk chciałabym rozwinąć. Wiem już dostałam się przeszłam rekrutacje i byłam na dość dobrym miejscu co prawda z całych dwóch klas tylko dwie osoby nie jadą, ale jednak trochę się obawiałam, że przez cukrzycę na tej liście dwóch rezerwowych mogę się znaleźć. Wiadomo wyjazd z chorą osobą to odpowiedzialność większa i nie zawsze nauczyciele chcą się tego podejmować. Na szczęście obawy się nie spełniły i jestem w gronie osób, które jadą. Więc czas najwyższy brać się do roboty by dobrze się przygotować na ten wyjazd. Czyli język uczę się trochę sama razem ze samouczkiem. Całkiem zielona nie jestem oglądałam zawsze dużo seriali czy telenoweli hiszpańskich, argentyńskich itd. Więc ten podstawowe słówka typu; Hola! itd. się załapało. W ogóle dajcie mi znać czy tym tematem jesteście zainteresowani chętnie napisałabym jakiś post o tym jak się uczę tego języka z jakiego samouczka korzystam itd. Może innym to by się przydało chociaż za eksperta się nie uważam w tej dziedzinie :D W każdym razie i wy pod tym postem moglibyście dać mi jakieś rady albo powiedzieli co robię dobrze a co źle w moim sposobie nauki? Dajcie mi koniecznie znać co o tym sądzicie.

Chcielibyście taki post?
Na tym dzisiaj kończę zostawiając was fajną nutą w klimacie :)

2 komentarze:

  1. Już chyba pisałam to u Ciebie w podsumowaniu, a nawet jeśli nie to napiszę teraz- niesamowicie zazdroszczę praktyk w Hiszpanii. Mój kierunek w technikum nie organizował tego typu zagranicznych rzeczy, chociaż na innych już owszem ;) Trzymam kciuki za wylot i za cały pobyt- szybko zleci do tego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Szczerze jeszcze w to do mnie nie dociera i boję się cały czas że może coś się nie udać i nie polecimy :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥