piątek, 20 czerwca 2014

Lista książek które chcę przeczytać w wakacje :)

Hej :)

Dzisiaj zamiast Biblioteczki będzie trochę inny post a mianowicie przedstawię wam listę książek które chce przeczytać w wakacje. Tak nareszcie będę miała tyle czasu że będę mogła czytać do woli ;D I was również namawiam do czytania książek w wakacje :) Kiedy się nudzicie złapcie książkę i poczytajcie :) A więc zaczynamy ;)

Seria Harry Potter jest na pierwszym miejscu muszę ją przeczytać bo po prostu kocham tą serię i na nową muszę ją "przeżyć". W tam te wakacje tak było więc i w te tak musi być ;)
Dary Anioła- Miasto kości tą książkę poleciła mi moja siostra więc postanowiłam że czemu nie?
O tej książce słyszałam już kiedyś i chciałabym ją przeczytać jest to cała seria więc jeśli ta 1 cześć mi się spodoba to przeczytam całą serię :D
Ostatnia już seria to Pamiętnik Księżniczki czytałam 2 cześć serii bo była w naszej bibliotece szkolnej mam zamiar zdobyć resztę serii i przeczytać :)
Książek jest mało dlatego że nie wiem co bym mogła przeczytać o A może wy mi coś polecicie? Najprawdopodobniej przechadzając się po bibliotece wybiorę stos książek ale w danej chwili nie wiem co mogłabym przeczytać :(  Więc wybaczcie. Do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Pamiętnik księżniczki oraz stowarzyszenie wędrujących jeansów oglądałam w formie filmu, coś świetnego. Polecam ! :)

    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamierzam przeczytać Harrego i DA.
    Jest kilka fajnych książek: np Winter, Pomiędzy, Rywalki, Szeptem, Nadciąga Burza, Ciemność Przed Świtem i Ciepłe Ciała :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci polecam sagę o ludziach lodu . Części jest ogólnie 47, ale ja jedną książkę (jak mnie wciągnie) potrafię przeczytać w kilka godzin :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto kości brzmi ciekawie ;D
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Harrego czytałam, wszystkie części. Gorąco polecam ! *.* Muszę wypożyczyć `Miasto kości` ^^ :D
    www.close-to-each-other.blogspot.com - Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę przeczytać "Gwiazd naszych wina"

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry'ego czytałam 3 razy, naprawdę świetne książki. <33 O 'Mieście kości' słyszałam dużo, ale nigdzie nie mogę znaleźć. :( A o Stowarzyszeniu Wędrujących Dżinsów czytam pierwszy raz, ale tytuł zachęcający, więc może poszukam. :) Ja polecam Ci serię 'Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy' oraz 'Igrzyska Śmierci' i 'Niezgodną'. No i wszystkie książki Johna Greena! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Harrego Pottera zostały mi już tylko dwie książki ;)
    Najnowszy post! Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stowarzyszenie... uwielbiam. Lata temu czytałam.

    Obserwuję.

    Zapraszam do mnie:
    http://pastelovaszarosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też będę musiała sobie jakąś kupić :)

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  11. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów czytałam i bardzo polecam :) Jeśli zabraknie Ci pomysłów, co jeszcze czytać, to gorąco polecam "Gwiazd naszych wina". Film właśnie wchodzi do kin, a książka jest lekka i bardzo wciągająca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość książek z twojego posta przeczytałam (tylko nie Pamiętnik Księżniczki), polecam jeszcze Igrzyska Śmierci (całą trylogię) Niezgodna (także całą trylogię :D ), oraz Percy Jacksona :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥