niedziela, 8 czerwca 2014

Szkolny dzień języków obcych :)

Hej :)

Nie macie pojęcia jak bardzo brakowało mi pisania do was na prawdę ;) Dziś nareszcie do was pisze niestety obawiam się że w tym tygodniu też z postami będzie ciężko ale na razie cieszmy się chwilą :) A więc dziś chciałabym wam opowiedzieć o naszym szkolnym dniu języków obcych który oficjalnie będzie u nas w szkole 12 czerwca.

W związku z nim od były się 4 konkursy związane z naszymi językami obcymi czyli: rosyjskim i angielskim :) Pierwszym konkursem był konkurs z wiedzy o Rosji w którym wzięłam udział ;) Potem następnego dnia był konkurs wiedzy o Wielkiej Brytanii. A w poniedziałek są 2 następne :) I jest to konkurs klasowy na zrobienie Matrioszki i indywidualny konkurs "Mój Big Ben" w nich również biorę udział. Najpierw trochę o pierwszym w poniedziałek musimy oddać naszą klasową matrioszkę :) Nasza jest namalowana pastelami i jest bardzo bardzo duża :) A jeśli chodzi o 2 konkurs to samemu trzeba było zrobić Big Ben według własnego pomysłu. Mój wygląda tak:
Wybaczcie chciałam wykonać to zdjęcie w innej scenerii ale cóż nie udało się :(
Tak muszę go oddać jutro a 12 czerwca będą ogłoszone wyniki wszystkich konkursów i będą wręczane nagrody. Ja na pewno nic nie wygram ale nie dlatego w tych konkursach brałam udział po prostu chciałam spróbować swoich sił :) A wam jak podoba się taki pomysł na taki dzień w szkole? Podoba wam się ? Napiszcie w komentarzach a tym czasem ja już się Żegnam i Do następnego :)

11 komentarzy:

  1. tez u mnie w szkole jest dzien jezykow, ale w dzien nauczyciela-14 pazdziernika ;)

    Mogłabym liczyć na kliki w najnoszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ten Big Ben wygląda :) Mam nadzieję, że powygrywasz te konkursy ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda. Czy dodasz zdjęcie matrioszki?? ,D jestem ciekawa jak wygląda.
    Powodzenia w konkursie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci powozenia w konkursie , wyaje sie to być fajna zabawa ja bym na bank zwieła uziała w konkursie wiezy o kulturze oraz jezyku Japońskim
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno miałam dzień języków obcych, moim zdaniem to fajny pomysł.
    Trzymam kciuki za Big Ben i za matrioszkę :)
    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas nigdy czegoś takiego nie zrobili, ale uważam, że raczej powinni organizować takie konkursy. My uczymy się angielskiego i niemieckiego. W przyszłości chciałabym spróbować też z rosyjskim. :) Twój Big Ben jest przepiękny! ^^ Mam nadzieję, że coś zajmiesz! :D Jestem ciekawa tej matrioszki, nigdy czegoś takiego nie widziałam. Co to tak właściwie jest?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. My nie mamy czegoś takiego, ale fajnie że u Was jest organizowane.
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej fajnej szkoły :33

    http://moje-zakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że u was organizują takie dni :)) U mnie tak nie ma.
    spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To ciekawy dzien;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥