sobota, 14 czerwca 2014

Zdrowe odżywianie :)

Hej ;)

Nie wiem czy pamiętacie ale przed moją nie obecnością pisałam wam czy chcielibyście takiego typu posty. Już od dłuższego czasu próbuje się z motywować właśnie do zdrowego trybu życia. Ale jakoś mi nie wychodzi i postanowiłam że jeśli zacznę na ten temat czytać i przy okazji pisać posty to może mi się uda. Trzymajcie kciuki :)
Nie mogłam się oprzeć i go nie wstawić :)
W dzisiejszym pierwszym poście o zdrowym odżywianiu chciałabym wam przedstawić ciekawy i zdrowy pomysł na przekąskę np. na podwieczorek :) Skoro sezon truskawkowy trwa to korzystajmy jak najwięcej bo już tylko kilka tygodni bądź dni i się skończy. I moją propozycją na taką przekąskę są truskawki ja wam przedstawiam wersję pokrojoną na ćwiartki bo osobiście wolę taką ale możecie wymyślić coś innego to wasza kreatywność i pomysłowość może być najważniejsza :) Tylko pamiętajcie nie używajcie dużej ilości cukru !!! I oto moja propozycja:
Ostatnio mój aparat się coś psuje nie wiem dlaczego :(
Czyż nie wygląda smakowicie :)  Mam nadzieję że taki post wam się spodoba i koniecznie napiszcie swoją opnie na jego temat Pozdrawiam i Do następnego :)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam truskawki ! <3 Chętnie poczytam posty o zdrowym odżywianiu, naprawdę ciekawy pomysł :)
    www.close-to-each-other.blogspot.com - Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki ! ;-) Bardzo fajny pomysł o takich postach .
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo często jem truskawki... a dokładniej to codzienie po 10 kilo :D Zapraszam na bloga tej dziewczyny jesli ci się spodoba skomentuj i zaobserwuj :) http://jula-fantasy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do zdrowego odżywiania, teraz zaczęłam nad tym trochę myśleć. Mam problemy z twarzą, szkodzą jej chipsy, frytki i wszystko, co tłuste, więc obchodzę się bez nich. Za to truskawki uwielbiam! Prawie codziennie po powrocie ze szkoły robię sobie koktajl z tych najlepszych owoców na świecie. <33
    Kotek - przesłodki! ^,^
    Bardzo fajny pomysł z takimi postami. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki :) Zdrowe odżywianie jest bardzo ważne, ale to jednak nie dla mnie :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe pyszności tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywujący post! :)
    Uwielbiam truskawki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kilku dni mam w domu truskawki. Mama przerabia je na dżemik, wkłada do placka i robi koktajl. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze patrze co jem ;) Zawsze spoglądam na etykiety z tyłu :)

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w zdrowym odżywianiu ! :D

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam uwielbiam truskawki :-) Jem je cały czas :-) Zapraszam http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może wystarczy przetrzeć obiektyw w twoim aparacie. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten Twój świat !:) Śliczny blog :)
    <3 zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam truskawki. No i oczywiście koktajl z nich :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna jesteś... naprawdę...


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥