środa, 25 czerwca 2014

Wycieczka do lasu ;)

Hej ;)

Dziś z okazji tej pięknej pogody razem z babcią i braciszkiem wybraliśmy się na wycieczkę do lasu. Ja oczywiście nie mogła ze sobą nie wziąć aparatu i nie porobić zdjęć dla was :) Pochodziliśmy po lesie, pozbieraliśmy trochę ziół na wicie wianków z okazji zakończenia oktawy Bożego Ciała, pooddychaliśmy trochę świeżym powietrzem i trochę zmęczeni wróciliśmy do domu :) Już bez przedłużania pokazuję wam zdjęcia oto one :)
Mam nadzieję że wam się spodobało :) Dziś taki luźny post ale już nie długo pojawi się filmik :) Do następnego ;)

8 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę iść w tym roku na zakończenie oktaw, bo mam koncert w szkole muzycznej, ale chodziłam na nabożeństwa przez cały tydzień. :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie spacerki do lasu<3
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! ;3 uwielbiam spacery po lesie ;)
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wycieczka się udała :) Śliczne zdjęcia.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wycieczki do lasów .. Zawsze zbierałam zioła z moją babcią .. Czytając tego posta
    uświadomiłam sobie jak mi tego brakuje ;/ Cudowne zdjęcia ! <3
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/06/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia w szczególności to 1 i 4 :*
    Pewnie fajna wycieczka, no nie ?
    Cisza, spokój, natura... Czasem można siąść i odizolować się na chwilę od świata...
    Zapraszam też do siebie, jakbyś zostawiła komentarz (e) byłabym bardzo wdzięczna :*
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥