czwartek, 29 maja 2014

Cytaty Książkowe

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym jednego z tematów bloga. A mianowicie chodzi o książki :) Jest to post w którym pokaże wam moje ulubione cytaty o książkach. Pomysł na ten post był bardzo spontaniczny ale mam nadzieję ze wam się spodoba :) Tak jak wam już napisałam będą to moje ulubione cytaty a więc proszę oto one :)

"Kto czyta książki, żyje podwójnie"

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"

"Czytanie dobrych książek jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów"
"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

"Z książkami jest tak, jak z ludźmi: bardzo niewielu ma dla nas ogromne znaczenie. Reszta po prostu ginie w tłumie"

"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."

"Czytanie rozwija rozum młodzieży, odmładza charakter starca, uszlachetnia w chwilach pomyślności, daje pomoc i pocieszenie w przeciwnościach."

"Książka - to mistrz, co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela, który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości."

"Książka... - to dla wielu milionów czytelników dowiedzenie się prawdy o sobie, znalezienie wyrazu dla własnych tęsknot, pragnień, ideałów."

"Książka jest życiem naszych czasów."

To ostatnie najbardziej intryguje i zastanawia. Dlaczego? Bo uważamy że życiem naszych czasów jest ekran komputera, laptopa itd. Zastanówmy się czy książki nie są czymś magicznym. Istnieją od wieków czy musimy to stracić? To tyle ode mnie. Mam jeszcze do was sprawę o której teraz chce napisać. Mam ochotę zacząć robić posty takie kulinarne o zdrowym odżywianiu itd. i tu pytanie do was kochani chcecie takie posty? Napiszcie koniecznie co myślicie o tym temacie posta i o tym czy chcecie te posty "kulinarno-zdrowo-żywieniowe "                                                                                    
                                                                                                                                         Do następnego ;)

21 komentarzy:

  1. Świetny post ! :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham czytać książki, dużo bardziej niż oglądać telewizję czy coś w tym stylu, po prostu jest to dla mnie oderwanie od rzeczywistości, zaczynam żyć innym życiem, czuć co czuje bohater, myśleć o jego problemach, a nie o swoich. Książki to moim zdaniem jedna z najpożyteczniejszych rzeczy jakie wynalazł człowiek!
    Ładne cytaty :)



    Wpadniesz do mnie? :) http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jak mam po prostu tak samo :)
      Dziękuje za miły komentarz wpadnę ;)

      Usuń
    2. Najbardziej podoba mi się ten cytat: "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem.". Czemu to nie wiem. Uwielbiam czytać książki, pewnie ty też.


      http://justme-trueself.blogspot.com/

      Usuń
    3. O tak dlatego głównie piszę o tym bloga :)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię czyta książki. To jest o wiele przyjemniejsze, niż oglądanie telewizji czy siedzenie na komputerze. Niestety przez szkołę brakuje mi na to czasu. Ale już niedługo wakacje, więc to nadrobię :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty. Najbardziej podoba mi się ten, który oznaczyłaś na różowo :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oznaczony na różowo jest zdecydowanie najlepszy! xdd Fajny post i blog ;*
    :) Zapraszam do mnie:
    http://emilkaneverdie.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey
    Swietny blog , zapraszam do mnie --- > http://vikunaax.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cytaty.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny post !
    http://mikabloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książki i cieszy mnie to, że stają się one coraz modniejsze :)

    Zachęcam do klikania w baner Sheinside :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog i super cytaty.
    Obserwujemy?

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać książki, fajne cytaty ;)
    Ciekawy post <3
    http://close-to-each-other.blogspot.com/ - Zapraszamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten pierwszy cytat <3 cudowny ! Na moim blogu pytałaś,gdzie możesz znaleźć taki mały telewizorek i dodałam odpowiedź,że kupiłam go na allegro kilka lat temu :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w pełni z pierwszym, sama dobrze wiem, jak bardzo można związać się z bohaterem książki i ile można z nim przeżyć...
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, ze kulinarnie chcem :)

    Zaklikaj w linki u mnie w wolnej chwili. Jeśli zaobserwujesz na pewno się nie obrażę :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio na polskim wymyślaliśmy powiedzenia o książkach. Te, które podałaś są przepiękne. <33
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy blog, podoba mi się :)

    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥