niedziela, 18 maja 2014

5 moich ulubionych serii książkowych :)

Hej :)

Postanowiłam że skoro zaczęłam taką serie można powiedzieć to będę ją kontynuować i wymyśliłam że dziś będzie 5 moich ulubionych serii książkowych :) Nie mogłam wybrać poszczególnych książek więc są to całe serie :) Ok zaczynamy !!

Pierwsza seria a za razem najważniejsza to cała seria Harrego Pottera. Ja dość późno ją poznałam bo dopiero w gimnazjum. Ale ta seria podbiła wiele serc choć nie wszystkim a jeśli też ją uwielbiacie to jestem z wami ;D 
Druga seria to oczywiście Igrzyska Śmierci zakochałam się we wszystkich 3 częściach :) Zresztą co tu dużo mówić są tak sławne więc chyba je przeczytaliście i macie na ten temat opinie a jeśli nie to koniecznie przeczytajcie :) 
Trzecia seria jest bardziej dziewczęca. Zakochałam się w tej serii, odkryłam ją w wakacje po szóstej klasie w tym czasie przeczytałam 8 części niestety nie udało mi się przeczytać całej serii ale i tak podbiły moje serce. Na zdjęciu są 3 pierwsze części.
Czwarta seria to Opowieści z Narnii była to moja pierwsza książka przeczytana jako nie lektura po za 1   częścią. Kiedy je przeczytałam zaczęło mnie ciągnąć do książek :) I tak ona zapoczątkowała że zaczęłam czytać dla przyjemności :)
A ostatnia seria książek to Dzienniczki zakręconej nastolatki książkę odkryłam na początku gimnazjum pożyczyłam te 4 części od koleżanki i bardzo mi się spodobały nie dawno została wydana 5 część której jeszcze nie czytałam ale zamierzam ją przeczytać :)
Wszystkie zdjęcia są z Google Grafika
Jak zapewne widzicie po moich ulubionych książkach. Lubię takie typowo dla nastolatek ale i fantasy. Mogłabym podać jeszcze wiele innych książek które uwielbiam ale nie chcę by ten post trwał wiecznie :D     Mam nadzieję że wpis wam się podoba i Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. Również moją pierwszą książką bez przymusu były opowieści z narnii :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam dobrze wszystkie ale jednak każdej z nich nie udało mi się przeczytać
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten post jest jezszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam swoich ulubionych serii, bardziej preferuję pojedyncze książki :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że fanka Harry'ego :) Moja ulubiona seria :3

    http://lavvenderlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam czytać książki ;*
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię Harrego Pottera :D
    (Zapraszam do mnie, jeżeli możesz to kliknij w bannery w pasku bocznym)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥