wtorek, 20 maja 2014

5 moich ulubionych zdjęć :)

Hej :)

Skoro już robię takie posty to czemu by nie zrobić o fotografiach? A więc postanowiłam zrobić i są to moje zdjęcia które zrobiłam :) Mam nadzieję że wam się spodobają. Uprzedzam nie mam aparatu więc są to zdjęcia robione telefonem. I z tego powodu nie są doskonałe zresztą sami oceńcie :)

Pierwsze zdjęcie został zrobione niedaleko mojego domu mi ono bardzo się podoba a wam?
Drugie zdjęcie zostało wykonane jakoś miesiąc temu kiedy pięknie kwitły jabłonie. Co o nim sądzicie?
 Trzecie zdjęcie jest to zdjęcie mojej kotki akurat udało mi się uchwycić fajny moment :)
 To zdjęcie zostało zrobione na początku kwietnia o ile się nie mylę I jak wam się one podoba?
 A ostatnie już zdjęcie zostało zrobione na wycieczce podczas pobytu na Starym Mieście w Warszawie :)
To już wszystko :) Mam nadzieję że wam się spodoba i Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczne masz te zdjecia :) Jak na robione telefonem to i tak mają świetną jakość :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to z kotem jest ładne :))

    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej :))
    Wpadnij jeśli chcesz ;)

    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia - słodki kotek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny post, śliczne zdjęcia i piękna estetyka bloga.
    Wpadnij podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie jest najładniejsze ;)

    Zapraszam *.*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Drugie bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się spodobało 3 zdjęcie. :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside w poście? Byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥