piątek, 23 maja 2014

Biblioteczka Karoliny :)

Hej :)

Nie wiem jak tam u was ale u mnie jest mega ciepło i bardzo się cieszę z tego powodu codziennie po odrobieniu lekcji wieczorkiem wychodzę z domu na małe wycieczki rowerkiem :)


Ale przejdźmy do tematu. Ostatnio odkryłam cudowną książkę a jest to Niezgodna Veroniki Roth. Po przeczytaniu recenzji na książce trochę się nią rozczarowałam ale dopiero później się w niej zakochałam i z całą pewnością mogę wam powiedzieć że ta książka dorównuje Igrzyską Śmierci a nawet jest troszkę lepsza :) Tak dopiero w połowie w pełni się rozkręca. Ale w ciąga tak samo jak Igrzyska jak jesteście bywalcami w kinach możecie Niezgodną zobaczyć zekranizowaną bo nie dawno powstała 1 część. Ale ja tak gadu gadu a wy nie wiecie o czym ona jest nie chcę spojlerować więc napiszę wam recenzje która widnieje na książce :) Ja po prostu nie mogłabym wam tego zgrabnie opowiedzieć by nie powiedzieć za dużo bo po prostu tak ją kocham i jestem nią zafascynowana obecnie czytam już 2 cześć Trylogii czyli Zbuntowaną :)

Jeden wybór może cię zmienić...

Altruizm (bezinteresowność), Nieustraszoność (odwaga), Erudycja (inteligencja), Prawość (uczciwość), Serdeczność (życzliwość) to pięć frakcji, na które podzielone jest społeczeństwo zbudowane na ruinach Chicago. Każdy szesnastolatek przechodzi test predyspozycji, a potem w krwawej ceremonii musi wybrać frakcję. Ten, kto nie pasuje do żadnej, zostaje uznany za bezfrakcyjnego i wykluczony.

Ten, kto łączy cechy charakteru kilku frakcji, jest niezgodny – i musi być wyeliminowany...

Szesnastoletnia Beatrice dokonuje wyboru, który zaskoczy wszystkich, nawet ją samą. Porzuca Altruizm i swoją rodzinę, by jako Tris stać się twardą, niebezpieczną Nieustraszoną. Będzie musiała przejść brutalne szkolenie, zmierzyć się ze swoimi najgłębszymi lękami, nauczyć się ufać innym nowicjuszom i przekonać się, czy w nowym życiu, jakie wybrała, jest miejsce na miłość.

Tymczasem wybucha krwawa walka między frakcjami.

A Tris ma tajemnicę, której musi strzec przed wszystkimi, bo wie, że jej odkrycie oznacza dla niej śmierć.

Tak więc bardzo ale to bardzo polecam wam tą książkę <3 Jestem tak zaciekawiona co zdarzy się dalej więc zmykam czytać Zbuntowaną :) Do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Też niedawno ją zakupiłam i, przyznam, troszkę z początku rozczarowałam. No bo piszą, że bestseller, jest w kinach, ale na początku nie jest jakaś rewelacyjna. Obecnie jestem na 60 stronie i dzięki tobie nie poprzestanę na tym, bo jak piszesz, że rozkręca się w połowie to mam nadzieję, że akcja faktycznie bardziej się rozkręci <3

    Mój blog- zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoją biblioteczkę ;) Mimo, że mało czytam książek to takie Twoje recenzje mnie do tego bardziej nakłaniają :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niech się tylko zaczną wakacje to przeczytam masę książek, a teraz mam czas jedynie na lektury ;(
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka mnie wkręcił, przeczytałam opis i oglądnęłam film. Musze przyznać, że bardzo mi się spodobał. Z miłą chęcią przeczytałabym książkę.
    http://szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie czytałam, ale wydaje się być okej :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Od dawna chciałam przeczytać ta książkę i chyba ją przeczytam :) Zajrzysz? http://ankaszostakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam przeczytać - ale w bibliotece nie było.
    Zapraszam - http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w mojej bibliotece publicznej nie ma tej książki, więc jeszcze jej nie przeczytałam, ale planuję to zrobić już od dłuższego czasu. Słyszałam już mnóstwo opinii o 'Niezgodnej'.
    Oglądałaś wczoraj The Voice of Poland? Ja się bardzo zawiodłam, kiedy odpadła Ola. :( Potem trzymałam kciuki za Kasię Sawczuk, nawet miałam wysłać sms'a. Według mnie to jest trochę niesprawiedliwe, że Głos Polski wygrał Meksykanin. :(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, w sam raz dla mnie <3
    Świetny nagłówek, strasznie mi się podoba
    Czekam na kolejną notkę :*

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytalam, ale moze jak znajde troche wolnego czasu to sie skusze :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam ;/
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie przeczytać :)


    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytać recenzję! A po tej Twojej koniecznie zabiorę się za tą lekturę :)
    ☯ Mój blog <- klik ☯

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą w pełni jeśli chodzi o tą książkę!

    www.6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥