środa, 7 maja 2014

Maj czarodziejski miesiąc :)

Hej ;)

Nie wiem jak wy ale dla mnie Maj to czarodziejski miesiąc właściwie nie wiem dlaczego? Ale tak po prostu kwitnie wszystko jest pięknie, świeci słoneczko i to ostatni taki pracowity miesiąc w roku szkolnym. Żyć nie umierać. Z resztą maj to też miesiąc majowych nabożeństw. Śpiewamy "Chwalcie łąki ". Z tej okazji że ten piękny miesiąc trwa mam dla was inspiracje które kojarzą mi się z tym miesiącem :)
I jak wam się podobają inspiracje. Chcielibyście takie inspiracje na każdy miesiąc piszcie :) Ja teraz mam masę nauki bo wystawianie ocen i referaty, prezentacje poprawianie sprawdzianów :( Ale to minie i będą wakacje :D Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Jak narazie pogoda nie służy, ale mam nadzieję, że przyjdą gorące dni! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutko jest :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas póki co pogoda zmienna :( Raz ciepło, raz zimno. Nie lubię tego! Liczę, że maj jeszcze się rozchmurzy! :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham maj,ale pogoda na razie niezbyt czarodziejska,przynajmniej u mnie ;c
    http://blog017.blogspot.com/2014/05/room-tour-blog017blogspotcom.html
    filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj jest niesamowity, ale... no cóż pogoda już mniej. W tym roku wiosna zamienia się w jesień. Zdecydowanie mi się to nie podoba.

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pogoda cały czas piękna ! :)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj byłby moim ulubionym miesiącem gdyby nie zbliżające się wystawianie ocen heh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam maj :) Śliczne inspiracje ;*

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥