sobota, 3 maja 2014

Spóźniona Biblioteczka Karoliny :)


Na początku chciałam was przeprosić za to, że nie napisałam tego postu wczoraj, ale z przyczyn technicznych nie mogłam. Ale nie ważne. Podczas weekendu majowego miałam dużo czasu i przeczytałam świetną książkę, o której chciałam wam opowiedzieć :) Jest to książka "Wszystko tylko nie mięta" Ewy Nowak. Szczerze mówiąc książka bardzo mnie wciągnęła i wczoraj całą ją przeczytałam. Bardzo śmieszna w niektórych momentach.


Opowiada o rodzinie Gwidoszów mieszkającej w Warszawie. Akcja książki jest współczesna. Są fragmenty o problemach dzisiejszego świata min. anoreksja, młodzieńcza miłości itd. Rodzina składa się z : Maryni dziewczynki w wieku przedszkolnym, Malwiny licealistki, która zaczęła chodzić do 1 klasy liceum, Kuby maturzysty oraz rodziców. Głównie w książce bardziej uwagę zwracają na problemy Malwiny i Kuby. Myślę, że tą książkę wszyscy mogą przeczytać :)

Od autorki:

Klasa maturalna, przystojniak Kuba Gwidosz jest przyzwyczajony do pełnych uwielbienia spojrzeń koleżanek. Spotkanie dziewczyny, która ignoruje jego obecność, zmieni wszystko… Seria miętowa to współczesna Polska: aktualne problemy, radości i tematy z życia tu i teraz.


Zresztą polecam ją na tak zwanego doła. Mi humor bardzo poprawił się po przeczytaniu tej książki :) I to chyba wszystko na temat tej książki ode mnie. W dzisiejszej Biblioteczce zdjęcie jest zrobione przeze mnie.
 Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. OO jakie fajnie tło ! :D
    Chętnie przeczytałabym tą książkę skoro jest ona taka współczesna-lubię takie!
    Pozdrosyy! :P
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo chętnie przeczytałabym tą książkę :)

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukam tej książki w księgarni! :)
    Śliczny wygląd bloga.
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej książki, ale musi być mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A czytalas Drzazge Ewy Nowak? Albo Bardzo biala wrone? mysle ze jak wszystko tylko nie mieta przypadly ci do gustu to dwie ww. tez powinny:-) szczerze i goraco polecam ;-)

    jak-wloczykij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę właśnie nigdzie znaleźć książek Ewy w okolicznych bibliotekach a tą miałam od koleżanki :)

      Usuń
  8. Jak znajdę w jakiejś bibliotece to na pewno przeczytam ^^
    ♥ Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥