środa, 15 lipca 2015

Summer Reader Book TAG


Ostatnio oglądałam ten tag u Ani z Książkowego Wzgórza i spodobał mi się. Postanowiłam że skoro lato trwa w najlepsze czemu nie zrobić tego tagu ;) Więc dziś zapraszam was na Summer Reader Book TAG.


1. Lemoniada: książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza

Doskonale pasuje mi tu Hopeless - Colleen Hoover.
Początek był taki nijaki i nudnawy dopiero potem akcja zaczęła nabierać tempa ;)

2. Złote słońce: książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech

Taką książką jest Wymarzony Dom - Magdaleny Kordel cudna, lekka książka przy której śmiałam się do łez więc serdecznie wam polecam recenzja już niebawem ;)

3.Egzotyczne kwiaty: książka, której akcja rozgrywa się w innych krajach

Oj dużo takich książek jest.
Ale wybiorę hmm.. książkę, którą aktualnie czytam czyli Ps. Kocham Cię.
Akcja książki rozgrywa się w Dublinie ;)

4. Cień drzewa: książka, w której tajemniczy, mroczny bohater zostaje przedstawiony jako pierwszy
    
O matko nie mam pojęcia wybaczcie ;)

5. Plażowy piasek: książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta

Taką książką była książka przypadkowa z biblioteki pt. Złamane Serca - Pauli Wells. 
Książka była ciężka w czytaniu ale dałam radę brawo ja :D Recenzja tej książki już w piątek ;)

6. Zielona trawka: bohater, który był pełen życia, że aż się uśmiechałaś

Nie mam teraz zielonego pojęcia :P

7. Arbuz: książka, która miała jakiś soczysty sekret

I tu też odwołam się do Hopeless. Bo sekret rzeczywiście był soczysty ;)

8. Kapelusz na słońce: książka osadzona w ogromnym wszechświecie.

Nie czytam Sci-Fi więc będzie trudno mi podać tu coś.
 Ale ostatecznie można pod to podłączyć Miasto Zagubionych Dusz. 
Ponieważ oni tak jakby byli w tym domu Sebastiana zawieszeni między wymiarami czy coś.
Nie pamiętam dokładnie, ale coś takiego było :P

9. BBQ: książka, której bohater był opisany jako przystojniak

Jace <3 Chyba nie muszę nic dodawać :P

10. Summer Fun: kogo nominuję?

Michalinę z bloga Książkowy Świat
tommy z bloga Z książką przez świat

Mam nadzieję, że dziewczyny odpowiedzą na tag ;) Żegnam się i Do następnego ;)

18 komentarzy:

  1. Fajny tag :) Oj, Jace to zdecydowanie przystojniak!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jace - wyraża więcej, niż tysiąc słów, haha :D
    Przyznaję rację w przypadku Hopeless, zwłaszcza "soczystego sekretu". Swoją drogą określenie to jest bardzo adekwatne :P

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że odpowiem na tag, bo jest bardzo ciekawy.
    Co do odpowiedzi to niewiele z tych powieści znam. Będę musiała to w takim razie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przyjemny do czytania TAG! Słońce, piasek i lemoniada, czyli wszystko czego brakuje mi w te wakacje :__:

    Nominowałam Cię do Podróż marzeń TAG, zachęcam do udziału w zabawie!
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tego brakuje ;)
      Bardzo dziękuję za nominacje :)

      Usuń
  6. Fajny TAG :) chociaż lemoniada mi smakuje od pierwszego łyku zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba będziesz miała dużo tagów do robienia, bo ode mnie też masz nominację! :)
    Tym razem jest to Sweets Book Tag - mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział ;)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny tag! Może sama taki zrobię. Bardzo często słyszę opinię, że "Hopeless" była nudna lub się nie podobała, ale dla mnie tak samo jak dla Ciebie całkiem rozkręciła się na kartkach powieści ;) Z zaciekawieniem czytałam jak się ta historia zakończy.

    Zapraszam do mnie. Piszę o książkach i filmach, muzyce ale nie tylko bo staram się też oczywiście pisać coś o sobie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze odpowiedzi się pokrywają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://dobraksiazka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥