środa, 22 lipca 2015

Zniszcz ten dziennik kreatywna destrukcja #2


Dziś przychodzę z drugim postem z serii zniszcz ten dziennik. Pierwszy wam się spodobał choć też wielu z was powiedziało, że to marnotrawstwo papieru i w ogóle. Rozumiem to doskonale i szanuję wasze zdanie więc tym którzy fenomen dziennika nie interesuje to zapraszam do moich innych postów ;) A resztę zapraszam do czytania i oglądania dalej. Po pierwsze chciałbym was przeprosić, że tak dużo czasu minęło od poprzedniego takiego postu. Po prostu nie miałam motywacji i chęci na "niszczenie" mojego dziennika. Wraz z wakacjami wena powróciła i oto powstał ten post ;) Zapraszam do oglądania mojego "niszczenia" dziennika ;)


Dajcie znać czy podobają wam się moje dziennikowe strony ;) Nie są jakoś strasznie pomysłowe, ale chciałam wam je pokazać ;) Żegnam się z wami i Do następnego ;)

10 komentarzy:

  1. Mi by się to znudziło po trzech stronach, więc podziwiam zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomysł z kotem i grzbietem jest spoko - w sumie to nie pomyślałam o tym na początku ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona z kotem i grzbietem jest genialna! :D W ogóle masz ciekawe pomysły na tą kreatywną destrukcję. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z kotem ;p
    Strona, gdzie miałaś czymś nakapać wygląda ładnie ;)

    http://tittadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Mi osobiście najbardziej się podoba ta właśnie strona nakap czymś ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje pomysły! Super wyszła strona z wycinkami z gazet :) Ja bardzo lubię Zniszcz Ten Dziennik i wcale mi się nie nudzi, nawet chętnie kupię drugi egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥