piątek, 9 października 2015

Biblioteczka Karoliny


Dziś opowiem wam co sądzę na temat drugiego tomu Selekcji pt. Elita Kiery Cass. 

Zdjęcie z mojego instagrama. Serdecznie zapraszam ;)

Zostało tylko 6 dziewczyn. Eliminacje trwają w najlepsze. Tylko jedna z nich zostanie Jedyną.

W tym gronie jest nasza główna bohaterka America Singer, zwykła dziewczyna, która planowała jedynie zostać przyjaciółką Maxona. Mimo tego "postanowienia" to, co czuje do księcia jest coraz mocniejsze. Aspen (chłopak, którego kochała i nagle został gwardzistą w pałacu) nadal jednak jest bliski sercu Ami. 


Dziewczyna nie potrafi sobie poradzić z własnymi uczuciami...

Jakie są moje odczucia co do tej części Selekcji? Po pierwsze, w Elicie podobało mi się to, że dużo więcej się działo. Było wiele zwrotów akcji więc nie było tak nudno jak w Rywalkach co było dużym plusem. Ale niestety były też minusy. I to dość duże! W tej części zachowanie Ami i Maxona było strasznie denerwujące. Ami była strasznie rozlazła i niezdecydowana co strasznie mnie denerwowało! A Maxon stwierdził, że jak Ami jest taka niezdecydowana to zaczął zarywać do innych kandydatek i wcale już nie miał czasu dla Ami co też mnie denerwowało. Co prawda w tej części jest więcej Aspena i scen Aspen - America. Więc tym co są Team  Aspen ta część raczej będzie się podobała :) Ogólnie zakończenie też mi się nie podobało. Podsumowując ta część nie przypadła mi do gustu i stwierdzam, że była gorsza od poprzedniej, ale jestem ciekawa jak to w końcu się zakończy, więc zabrałam się już za Jedyną. Elitę oceniam 6/10.

Elita - Kiera Cass - Wydawnictwo Jaguar - 255 stron 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie ta trylogia to taka równia pochyła. Jedynka była spoko, ale im dalej tym gorzej :P Ami coraz gorsza, ale i tak dziwiłam się dziewczynom, które wzdychają do Maxona. Przecież to bardzo nietaktowne mówić jednej, że się ją kocha, a podrywać/flirtować z innymi...
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria strasznie mnie ciekawi no po prostu strasznie! :)
    Och - brakuje mi słów do wyrażenia tego jak bardzo chcę ją przeczytać :D
    A czasu brak.. :D
    Ale skoro oceniasz drugi tom 6/10 to chyba znaczy, że nie muszę aż tak się śpieszyć?

    Sama tematyka jest jak dla mnie bardzo intrygująca..i myślę, że nawet to uratowałoby tę powieść :)

    Pozdrawiam Iza Świat książkomaniaczki
    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie drugi tom nie powala za to ostatni jest najlepszy ze wszystkich więc możesz się spieszyć pozwalam :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥