wtorek, 27 października 2015

Halloween - noc czytania


Witam was w takim szybkim i spontanicznym poście. Ten tydzień jest ciężki, bo jestem strasznie zawalona sprawdzianami, zaliczeniami i projektami na lekcje zawodowe, więc nie mam nawet czasu by coś twórczego dziś wam zaprezentować, więc postanowiłam was powiadomić o nadchodzącym książkowym wydarzeniu ;) 


A jest nim Halloweenowa noc czytania. Organizowana przez kilku bloggerów:




Wydarzenie rozpoczyna się o godzinie 21:00. 
Koniec akcji o 4:00 rano.

Ps. Zdjęcie zrobione zostało na początku września, bo od tamtej pory mam zamiar czytać tą książkę.
Ale wciąż nie mogłam się za to zabrać więc okazja jest do tego wyśmienita ;)

Ja do tej akcji wybrałam książkę pani Michalak, którą chciałam już od dawna przeczytać czyli Poczekajkę. Zaczyna się ona w takich klimatach czarownic, więc jak najbardziej pasuje do tego wydarzenia ;) Raczej nie będę czyta za długo, bo jednak następnego dnia jest wszystkich świętych i trzeba rano wstać, więc myślę, że tak godzinkę czy dwie przeczytam, ale ważne, że biorę udział nie? Dziś na tyle pozdrawiam was cieplutko.

2 komentarze:

  1. Ja też biorę udział i dzisiaj się zaczęłam zastanawiać, że przecież na drugi dzień trzeba iść do kościoła, więc trzeba być żywym :D Dlatego też nie będę ślęczeć całą noc, ale trochę poczytam na pewno :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥