środa, 2 grudnia 2015

Mix zdjęć #13

Oj dawno nie było postu z tej serii.
 Szczerze mówią po prostu nie miałam inspiracji i weny twórczej do zdjęć nowa szkoła, nowe obowiązki i choć miałam mnóstwo okazji na jakieś ciekawe zdjęcia nie miałam po prostu ochoty wyciągać aparatu.
 Na szczęście jak zobaczyłam ten pierwszy śnieg motywacja powróciła i inspiracje też ;) 
Złapałam aparat i dziś widzicie efekty na cieszcie swoje oczy :) Zdradzę wam, że w tym miesiącu planuje jeszcze jeden mix zdjęć, który będzie świąteczny, ale taki post pojawi się bliżej świąt ;) A teraz zapraszam do oglądania efektów sesji z pierwszym śniegiem (a raczej szronem :P).



Które zdjęcie najbardziej wam się podoba?

1 komentarz:

  1. Zdjęcia są świetne *.*
    Pierwszy śnieg szybko mnie opuścił, nie mogę się doczekać śnieżnych zasp, kiedy będe miała już dosyć tego białego puchu...
    Czekam na ten świąteczny mix, bardzo lubie takie posty ♥

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥