poniedziałek, 28 grudnia 2015

Stosik #5 Świąteczne zdobycze. Nowości z biblioteki.

Święta, święta i po świętach niestety. 
Z tej okazji postanowiłam się z wami podzielić co mikołaj przyniósł mi pod choinkę.
 Przy okazji dołączyły też nowości z biblioteki i tak oto powstał ten stosik ;) 
Pochwalcie się koniecznie co wy dostaliście i jakie książki wzbogaciły wasze biblioteczki ;)


  1. Amelia - Katarzyna Michalak - Na reszcie mam i ja! Po skończeniu Kawiarenki pod Różą koniecznie chciałam przeczytać kontynuację przygód Amelii i na szczęście długo nie musiałam czekać, bo autorka wydała ją 4 listopada. I bardzo się cieszę, że Mikołajowi udało się ja upolować, bo ja niestety nie mogłam jej w księgarni dorwać ;)
  2. Oddam Ci słońce - Jandy Nelson - Wiele dobrego słyszałam o tej książce, więc bardzo się cieszę, że znalazłam ją pod choinką i wreszcie mogę się z nią zapoznać ;)
  3. Podaruj mi Miłość - 12 świątecznych opowiadań - Jestem w trakcie czytania i mam mieszane uczucia jak na razie moimi ulubionymi opowiadaniami są: Anioły na Śniegu i Cud Charliego Browna, ale to grono może się powiększyć, bo zostało mi jeszcze 5 opowiadań do przeczytania ;)
  4. Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson - Zdobycz z biblioteki, która czeka na przeczytanie od listopada zresztą moi instagramowicze, którzy mnie obserwują na insta zachwycali się oznaczeniem rozdziałów w tej książce, które używałam do wyzwania listopadowego ;) Nie mogę się doczekać by po nią sięgnąć, ale chyba będę mieć czas dla niej dopiero w lutym w ferie ;)
  5. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkkins - O tej książce też dużo dobrego słyszałam, więc jak zauważyłam, że w bibliotece jest to wzięłam ;)
  6. Uroczysko - Magdalena Kordel - Uwielbiam sposób pisania tej autorki. Cudownie pisze tak humorystycznie, że dzięki jej książką zawsze poprawia mi się humor. Więc jak zobaczyłam Uroczysko w bibliotece to wzięłam bez wahania ;)

To już wszystkie książki, które w najbliższym czasie chciałaby przeczytać.
 Dajcie znać, które czytaliście i jak wam się podobały ;) 

21 komentarzy:

  1. Żadnej nie czytałam.
    Ja dostałam tylko dwie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej nie czytałam, ale może Twoje recenzje przekonają mnie do sięgnięcia po któraś z nich. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję mam nadzieję, że Cię do którejś przekonam ;)

      Usuń
  3. Do mojej biblioteczki w te święta również dołączyło "Podaruj mi miłość", ale muszę przyznać, że jej czytanie idzie mi dość powoli. "Oddam ci słońce" z kolei już od lipca czeka na półce ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę miłej lektury ;) Mi także jakoś wolno idzie czytanie Podaruj mi miłość :)

      Usuń
  4. Ja również wiele dobrego słyszałam o ''Oddam Ci słońce'' i zamierzam przeczytać w nadchodzącym roku!
    Miłego czytania!!
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio wypatrzyłam w bibliotece "Annę i pocałunek w Paryżu" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przeczytać Amelie i niebo jest wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podaruj mi miłość! Och chcę, chcę, chcę!!! :D
    Na swojej półce mam tylko "Oddam ci słońce", za które koniecznie muszę się zabrać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieramy się obie koniecznie za Oddam Ci słońce :D

      Usuń
  8. Udany grudzień widzę. :3Ja bym porwała od ciebie "Podaruj mi miłość" , gdyż jestem bardzo jej ciekawa. Świetny stosik !


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A udany, udany :) Już kończę Podaruj mi miłość to możesz porwać :D

      Usuń
  9. Czytałam "Niebo jest wszędzie" i jest to przecudowna książką, jedna z moich ulubionych.
    Natomiast zastanawia mnie książka "Podaruj mi miłość", chętnie przeczytałabym twoją recenzję :)

    Ja dostałam drugą część "Ten jeden dzień", czyli "Ten jeden rok" czytałaś może? Mi pierwsza część bardzo się spodobała. Ogólnie podobają mi się książki Gayle Forman. Fajne jest to, że pierwszą część pisze z perspektywy dziewczyny, a drugą z chłopaka. Jeśli nie czytałaś jej książek to bardzo polecam

    Pozdrawiam
    http://najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło byś widziała moją recenzję postaram się jak najszybciej napisać ;)
      Gayle Forman czytałam i mam Zostań jeśli kochasz oraz Wróć jeśli pamiętasz ale po tej drugiej straciłam jakoś ochotę na książki jej ;) Ale może w nadchodzącym roku się skuszę ;)
      Wielkie dzięki za cudowny komentarz i mam nadzieję, że będziesz u mnie częściej ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥