środa, 30 grudnia 2015

Książki, które odkryłam i pokochałam w 2015 roku.


Skoro już jutro o północy zaczynamy nowy rok. Przydało by się podsumować ten roku chociaż nota bene nie lubię tego całego szumu podsumowań danego roku. No, ale skoro jestem już w tej książkowej blogosferze to muszę też pokazać te moje najukochańsze książki, które udało mi się nareszcie poznać w tym roku ;)


1. Maybe Someday - Colleen Hoover
2. Jedyna - Kiera Cass
3. Wymarzony Dom - Magdalena Kordel
4. Wymarzony Czas - Magdalena Kodel
5. Hopeless - Colleen Hoover
6. Dworek pod Lipami - Anna J. Szepielak

7. Love, Rosie - Cecelia Ahern
8. Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clare
9. Gwiazd naszych wina - John Green
10. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman
11. Girl Online - Zoe Sugg
12. Przystań Julii - Katarzyna Michalak

Ten rok był obfity w cudowne książki.
 Zawładnęły moim serduchem i na pewno będę do nich wiele razy wracać ;)

 Łącznie w ciągu roku przeczytałam 44 książki!!
Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku chociaż trochę mi szkoda, że nie dobiłam tej 50 :D

Na koniec chciałabym wam złożyć noworoczne życzenia ;)
Niech nachodzący rok będzie pełny szczęścia, radości, zdrowia.
Oby w nadchodzącym roku do waszych łapek wpadło jeszcze więcej książek.
I oczywiście by ten rok był lepszy od poprzedniego ;)



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI !!!

10 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale planuję poznać "Love, Rosie". Również życzę szczęśliwego Nowego Roku, samych wspaniałości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poznawaj książka cudowna na filmie się rozczarowałam :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Czytałam Gwiazd naszych wina oraz Zostań jeśli kochasz i zdecydowanie mogę polecić z czystym sumieniem. Ogólnie uwielbiam książki Gayle Forman.

    Love, Rosie oglądnęłam film i podobało mi się, chociaż szkoda, że nie wiedziałam, że jest książka. Kto wie może jeszcze przeczytam...


    Pozdrawiam
    najlepsi-odchodza-takie-jest-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj książka dużo lepsza od filmu ekranizacja zniszczyła film i według mnie zrobili taki seksistowski film niestety :(

      Usuń
  3. Czytałam jedynie Przystań Julii i trochę się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też do końca tak nie byłam zachwycona, ale jeszcze wpadła do tego podsumowania ;)

      Usuń
  4. Gwiazd naszych wina mi się bardzo podobało ale na Zostań jeśli kochasz zawiodłam się. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie Zostań jeśli kochasz pokochałam a na ekranizacji się zawiodłam ;)

      Usuń
  5. Dla mnie ten rok również obfitował w cudowne książki, oby dla nas obu następny również taki był :) Kilka książek z tej listy znam i lubię, a niektóre chcę poznać :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak oby był równie dobry :) Mam nadzieję, że poznasz, bo warto!

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥