piątek, 30 września 2016

Podsumowanie września


No i przeleciał cały wrzesień. Totalny brak czasu w zwiazku ze szkołą i sezonem jabłkowym. Ale miesiąc był dość udany. Kilka dni temu były moje urodziny dzięki, którym wzbogaciłam się o najnowsze wydanie 3 części Pottera i nową kolorowankę. A po za tym zaczęły się moje seriale, które w miarę udaje mi się na bierząco oglądać. A czytelniczo było całkiem całkiem :) 



W tym miesiącu mimo braku czasu, udało mi się przeczytać 4 książki więc całkiem nieźle.
_________________________________________________________________________________

1. Marzenia szyte na miarę - Karolina Wilczyńska - 340 stron  {LINK DO RECENZJI}

2. Po nitce do szczęścia - Karolina Wilczyńska - 320 stron

3. Immunitet - Remigiusz Mróz - 645 stron

4. Jak powietrze - Agata Czykierda - Grabowska - 476 stron
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1781 stron co daje mniej więcej 59 stron dziennie.


Co do filmów udało mi się obejrzeć tylko jeden albo aż jeden :D

Sekretne życie zwierzaków domowych - cudowna bajka, musicie ją obejrzeć :)




W tym miesiącu królowały piosenki z Voice. Ale szczerze wam powiem, że obecna edycja jest chyba najgorsza jaka dotąd powstała. Ale jest kilka perełek, którym będę kibicować oto one:


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin🎁 🎂 🎊 🎉W tym miesiącu przez szkołę i potok nauki miałam bardzo ograniczony czas🙈 Wciągnęłam się w czytanie serii o przygodach Sookie Stackhouse i niedługo planuję zacząć oglądać serial powstały na jej podstawie.📚🔮 🎦 Na okrągło słucham ,,Heathens" 🎶🎧 Życzę Ci udanego października🍵🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Nie znam tej serii jeśli zrobisz o niej recenzję daj mi znać :)

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja cierpię na deficyt czasu wolnego. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja niestety przez półtora tygodnia męczyłam się z Mistrzem i Małgorzatą. Nie ma to jak być w klasie z rozszerzonym polskim XD
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty z kolejnym tygodniem jest coraz gorzej! :D Dziękuję.

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥