poniedziałek, 26 września 2016

Urodzinowa paczka


Dziś oficjalnie z szalonej szesnastolatki zmieniam się w szaloną siedemnastolatkę a to oznacza, że dziś obchodzę swoje 17 urodziny. Z tej okazji poczyniłam malutkie zakupy książkowe, które są cudownym i wymarzonym urodzinowym prezentem. Oczywiście muszę się z wami tymi prezentami podzielić ;)


Jak widzicie wreszcie zdobyłam to przepiękne wydanie Harrego Pottera i Wieźnia Azkabanu <3 Po za tym mam w planach rozwijać kolorowanie. Dajcie znać czy chcielibyście recenzji tej kolorowanki ;) No i napiszcie czy was też tak jak mnie oczarowało to wydanie Pottera <3 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam te nowe wydania Harryego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiek zmienił się, określenie "szalona" pozostało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego! ♥
    Zazdroszczę Harry'ego, te okładki są przecudne <3
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Oj tak muszę skompletować resztę kolekcji :)

      Usuń
  4. Uwielbiam paczki, w szczególności jeśli znajdują sie w nich książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę abyś zrobiła recenzje tej kolorowanki sama bardzo lubię takie coś!
    zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥