wtorek, 6 września 2016

Stosik #7 czyli tonę w książkach z biblioteki.


Zauważyłam, że bardzo lubicie czytać moje stosiki. Więc będą one częściej. Kto się cieszy?? :D
Dzisiaj pokaże wam książki, które będę czytać przez najbliższe miesiące ;)


1. Jesteś cudem - Regina Brett
2. Przekonaj mnie, że to ty - Anna Karpińska
3. Pamiętnik Nastolatki 2
4. Pamiętnik Nastolatki 2 i 1/2
5. Pamiętnik Nastolatki 3
6. Pamiętnik Nastolatki 4
7. Pamiętnik Nastolatki 5
8. Jak powietrze - Agata Czykierda - Grabowska
9. 7 razy dziś - Lauren Oliver

Jak widzicie tego jest strasznie dużo i nie mam pojęcia, kiedy to wszystko przeczytam.
Szczególnie, że zaczął się rok szkolny i już widzę, że nie będzie łatwo.
No cóż w każdym razie dajcie mi znać:
 Czy czytaliście którąś z tych pozycji? Polecacie?
Od której mam zacząć według was? 
Piszcie śmiało w komentarzach jestem bardzo ciekawa waszej opini :)

6 komentarzy:

  1. "Jak powietrze" trochę mnie zainteresowało tymi pozytywnymi recenzjami :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też więc z wielką przyjemnością się z nią zapoznam ;)

      Usuń
  2. Mam zamiar przeczytać "Jak powietrze", książka "Przekonaj mnie, że to ty trochę mnie zachęca, więc też zerknę do niej. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥