sobota, 25 lutego 2017

Muzyczne Inspiracje #18


Wszyscy już mają dość zimy i chcą wiosny a ja mam odwrotnie. Dlatego, u mnie jeszcze nie wiosennie. Po za tym u mnie dzisiaj rano jeszcze sypał śnieg, więc jestem szczęśliwa. Tak zakończę może te wywody pogodowe i zaproszę was na oglądanie najnowszych muzycznych inspiracji :) 

grafika piano, girl, and music
grafika guitar, music, and photography
grafika guitar, light, and diy
grafika instrument, watch, and music
grafika music, love, and guitar
L i t t l e S w a n.
grafika singing, myself, and quote
Zdjęcia pochodzą z portalu weheartit

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

2 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się półka w kształcie gitary, super pomysł!

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥