piątek, 7 lipca 2017

Filmy i seriale, które chcę obejrzeć w te wakacje


Post z planami czytelniczymi przyjęliście bardzo pozytywnie cieszę się z tego powodu. Chcieliście zobaczyć wersję filmową, więc oto jest :) Dorzucę jeszcze dwa seriale w bonusie :D A więc przedstawiam wam filmy i seriale, które chcę obejrzeć w te wakacje.

Znalezione obrazy dla zapytania la la land plakat
1. La la land - O tym filmie było tak głośno prawie dostał Oskara i wszyscy go wychwalali. A ja chciałam obejrzeć go dopiero jak już ludzie trochę o nim zapomną. By zrobić to sobie na spokojnie i porozmawiać z tymi, którzy go już oglądali już jak opadną emocje z nim związane ;)



Znalezione obrazy dla zapytania piękna i bestia plakat
2. Piękna i Bestia - Jakoś tak się złożyło, że nie miałam czasu by zobaczyć go po premierze, więc teraz jest to idealna pora by to nadrobić. Muzyka jest piękna więc zobaczymy jak będzie całokształt i jeszcze Emma jako Bella musi być dobrze ;)


Znalezione obrazy dla zapytania ponad wszystko plakat

3. Ponad wszystko - jakoś przypadkowo zobaczyłam zwiastun i tak bardzo mi się spodobał, że teraz najpierw przeczytam książkę a później zobaczę czy jest tak dobry jak jego zwiastun ;)



Znalezione obrazy dla zapytania wszystko albo nic4.Wszystko albo nic - Podobno nie jestem to film wysokich lotów, ale gra w nim mój ulubiony aktor czyli Żebrowski :D Uwielbiam go za postać Falko z Na dobre i na złe. No i zobaczymy czy w tym filmie dobrze gra czy dał dupy :D




No i to wszystkie filmy jakie chcę na daną chwilę obejrzeć w te wakacje oczywiście nie liczę filmów, które będę sobie odświeżać czyli Harry i Opowieści z Narni. A teraz przed wami dwa seriale, które chcę obejrzeć a jeden tak na prawdę już kończę.

Podobny obraz

1. Alex i Spółka - Disneyowski serial o czwórce przyjaciół, którzy poznają się w liceum. Zakładają zespół potajemny ponieważ w ich liceum słuchanie muzyki i jej tworzenie jest zabronione. Za mną pierwszy sezon, który moim zdaniem był jak na razie najlepszy i drugi sezon zostały mi już tylko 8 odcinków 3 sezonu i reszta której premiera będzie jakoś w wakacje nie podany jest dokładny termin.


2. Trzynaście powodów - O tym serialu było bardzo głośno na youtube podobno powala na kolana. Chcę się sama o tym przekonać w te wakacje ;)


Jak widzicie filmów jest trochę więcej niż seriali. Dlatego, że wolę format filmów niż seriali wolę obejrzeć dwu godzinny film niż obejrzeć 13 odcinkowy serial po 20 minut jeden odcinek. 
Jeśli macie mi do polecenia jakieś fajne filmy lub seriale piszcie w komentarzach dajcie znać też czy któryś z filmów bądź seriali oglądaliście :)

12 komentarzy:

  1. Ja tam będę oglądać co mi się spodoba - totalny spontan. Co najwyżej odświeżę sobie kilka filmów ze Studia Ghibli.
    13 powodów - odpadłam po 4 odcinku, jakoś mi ten serial się nie podoba.
    Och. I przypomniało mi się, że będzie taki film Aż do kości, który chcę bardzo obejrzeć.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy czy ja też nie odpadne przy 13 powodach :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. "Piękną i Bestię" miałam obejrzeć jakiś czas temu, ale niestety wypad do kina nie wypalił i na razie filmu jeszcze nie obejrzałam- ale z pewnością nadrobię! "La la land" oglądałam, ale pozwolę wstrzymać się od komentowania, co by Ci nie spoilerować :P Zresztą opinie co do tego filmu są bardzo mocno podzielone, więc zobaczymy co Ty będziesz o nim sądziła :)
    Ja od kilku dni oglądam Housea, ponieważ leci w tv akurat o tej porze, kiedy wracam z praktyk :P Nie mniej jednak "13 powodów" również zamierzam obejrzeć, podobno dobre. Z serialów raczej nie planuję nic więcej, ewentualnie dokończę himym, chociaż trochę mnie ten sitcom męczy, natomiast z filmów polecam również klasykę, np. "12 gniewnych ludzi" baaardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak już obejrzę La la land na pewno się odezwę żeby o nim pogadać :D Co do filmu zobaczę czy mi się spodoba ;)

      Usuń
  3. "La la Land" i "Ponad wszystko" sama bardzo chciałabym zobaczyć i może również uda mi się to nadrobić w te wakacje :) "Piękną i bestię" widziałam i nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to mnie teraz przestraszyłaś z tą Piękną i bestią czyli trzeba się nie nastawiać na nie wiadomo co :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Ja również planuję obejrzeć "Ponad wszystko" i "Piękną i bestię". Niestety, nie miałam możliwości, aby pójść do kina, więc koniecznie muszę to nadrobić!

    P.S. Nominowałam cię do Tagu http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2017/07/jestem-hejterem-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie miałam możliwości więc koniecznie muszę nadrobić ;) Dziękuję za nominacje postaram się jak najszybciej odpowiedzieć ;)

      Usuń
  5. Z chęcią też obejrzę "Ponad wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się zapowiada ale najpierw zabieram się za książkę ;)

      Usuń
  6. La La Land mnie rozczarowało, po Pięknej i Bestii mam mieszane uczucia, ale widziałam kilka odcinków Alex i spółka, które mi się podobały ;) "Ponad wszystko" i "Trzynaście powodów" chcę obejrzeć, natomiast "Wszystko albo nic"- w wolnej chwili być może dałabym mu szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przede mną te filmy zobaczymy czy też się nie rozczaruje ;) Alexa pierwszy sezon najlepszy według mnie ;) Ja akurat Wszystko albo nic obejrzałam wczoraj wieczorem i był to taki lekki miły seans ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥