piątek, 28 lipca 2017

Książkowe Inspiracje #22


Przyszedł czas i na nową porcję inspiracji książkowych. Po za tym chciałabym was się zapytać co byście może chcieli zobaczyć na moim blogu mam teraz dużo czasu wolnego więc mogłabym coś dla was stworzyć jeśli macie jakieś życzenia lub propozycje piszcie ;) A teraz zapraszam do oglądania ;)

grafika book, cat, and coffee
Link do autora
grafika photography, reading, and book
Link do autora
grafika books, flowers, and reading
Link do autora
grafika book, coffee, and drink
Link do autora
grafika books, dr martens, and flower
Link do autora
Tak jak zwykle wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu http://weheartit.com We Heart It

Po za tym pod każdym zdjęciem macie odnośnik do autora :)


Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

4 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie z kotem jest absolutnie niesamowite! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze trzy zdjęcia mnie po prostu urzekły, są niesamowite i można je zdecydowanie podpisać jako "inspiracje", chciałabym kiedyś sama zrobić tak dobre zdjęcia. Pozostałe dwa oczywiście nie są gorsze, jednak trochę nie w moim stylu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    Herbaciane Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ja też chciałabym takie kiedyś stworzyć ;)
      Pozdrawiam Ciebie również i zerknę do Ciebie ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥