wtorek, 1 sierpnia 2017

Jestem hejterem! Book Tag ........................



Dzisiaj przychodzę do was z tagiem do którego nominowała mnie Julka z bloga Czytam oglądam recenzuje za co jej bardzo dziękuję. Nie wiem za bardzo jak podejść do tego tagu dlatego tak długo się do niego zbierałam. Ja nie jestem bardzo wymagającym czytelnikiem, więc i rzadko staje się hejterem jakiejś książki. Ale spróbuję swoich sił i jak by coś było mocno naciągane to przymknijcie na to oko ;) Okej no to zaczynamy.


1. Co ja czytam - książka z błędami logicznymi.
Długo rozmyślałam nad tym pytaniem i w końcu zdecydowałam się tutaj podać Złamane serca - Pameli Wells.


2. A ta/ten tu czego?! - książka z irytującym głównym bohaterem.
Adam z Wróć jeśli pamiętasz. Jak on mnie denerwował tym swoim użalaniem się nad sobą. 
Czytanie tego było katorgą :D 
Nie polecam tej książki pierwsza część jest genialna, ale druga ewidentnie jest pisana na siłę.


3. Grafomania - powieść z denerwującym stylem autora: denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat.
Ta autorka z tego słynie a jest to Nie oddam dzieci - Katarzyny Michalak. 
Niektóre jej książki jakoś da się przeczytać, ale ta książka to chyba jej najgorsze dzieło.

4. No i po co to było? - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu.
No i tu właśnie pasuje też Wróć jeśli pamiętasz. Nie mam pojęcia po co był ten drugi tom.

5. Schowaj ten czerwony dywan! - książka niezasłużenie popularna. 
I tu prawdopodobnie nagrabię sobie u was bo dla mnie niezasłużenie popularne jest 
Gwiazd naszych wina. Nie była dla mnie arcydziełem i nie rozumiem jej fenomenu.

6. Tak złe, że aż dobre – guilty read. 
Złamane serca - Pamella Wells.

7. Dobranoc, pchły na noc – książka, nad którą można zasnąć.
Moim fenomenem w zasypianiu są Krzyżacy Sienkiewicza usnęłam po przeczytaniu jednej strony :D

8. A to co, farba się wylała? – brzydka, irytująca okładka.
Według mnie najgorsza okładka to okładka Miasta kości w stary wydaniu.

9. No i gdzie ten suspens? - książka do bólu przewidywalna.
Złamane serca - Pamella Wess - okropna książka, przewidywalna i pusta. 

10. Depczesz mi po odciskach - rzeczy, których nie lubię w książkowym świecie. 
Tak jak wiele osób mówi o tym powiem i ja nie lubię tych blerbów na okładka, że jakiś tam wielki autor poleca tą książkę itd. Po za tym nie lubię też tego że jest na przykład 3 tom serii a na końcu książki reklamują dwa poprzednie. No chyba logiczne, że jak ktoś czyta 3 tom to już poprzednie zna.

10 komentarzy:

  1. Wow, podziwiam, że pod każdym pytaniem coś wymyśliłaś :D Nie wiem czy ja bym dała radę.

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, przy Krzyżakach bardzo łatwo można zasnąć. Również się o tym przekonałam i ostatecznie udało mi się przeczytać tylko kilkanaście stron tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tej pierwsze stronie pozostałam :D Zresztą to co Sienkiewicz napisał strasznie mnie od siebie odrzuca jego styl i ten archaiczny język :D

      Usuń
  3. Generalnie to jednak większość lektur jest dobrym usypiaczem. Ale całe szczęście polonistka nam nie kazała czytać Krzyżaków, bo się domyśliła, że i tak nikt tego nie będzie czytał XD
    A jeśli chodzi o Gwiazd naszych wina to myślę, że większość ludzi spodziewała się czegos niesamowitego po obejrzeniu ekranizacji.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to macie cudowną polonistkę :D No u mnie najpierw była książka i nie podeszła mi całkowicie a film był ciut lepszy ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Chyba jestem jedyną osobą na świecie, której podobało się "Wróć, jeśli pamiętasz" ;-) Dziękuję, że odpowiedziałaś na nominacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co z przyjemnością odpowiedziałam na nią :* Buziaki :*
      Ps. Tak chyba jesteś jedyną osobą :D

      Usuń
  5. Z takim tagiem to się jeszcze nie spotkałam. Krzyżacy jako książka przy której można zasnąć. Hehe poloniści nie byli by zadowoleni. Kocham język polski, uwielbiam lektury, ale to jest jedno z tych dzieł, którego nie przeczytałam do końca także tutaj dobrze Cię rozumiem.
    PS :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: nie Nie które tylko niektóre popraw sobie, bo troszkę się rzuca w oczy.

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥